21:25 - 1401/02/29
کد خبر: 95518

در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛

مسابقات کیورگی تکواندو رده سنی نوجوانان دختر استان در اردبیل

مسابقات کیورگی تکواندو رده سنی نوجوانان دختر استان گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل برگزار شد.

 وفاخواه مسئول کمیته مسابقات خواهران هیات تکواندو استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از برگزاری مرحله اول   ستان اردبیل ویژه گرامیداشت سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر خبرداد و گفت: این مرجله با شرکت 60 تکواندو کار از باشگاه های سراسر استان در خانه تکواندو شهید ارمکان اردبیل برگزار شد. 

وی به نتایج این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در وزن اول؛ستایش صادقی به مقام اول دست یافت و  پریا زال پور دوم شد.

وفاخواه با بیان اینکه در وزن دوم  زهرا محمدی به مقام اول دست یافت به نتایج وزن سوم اشاره کرد و گفت: در این وزن ایسان خیری اول و سما زمانی به مقام دوم رسید.

وی در ادامه سخنان خود به منتخبین وزن چهارم نیز اشاره کرد و گفت: زهرا عبادالهی مقام اول،  ثنا همرنگ مقام دوم و  فاطمه عین علیزاده و رانا جهانگیر پور نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مسئول کمیته مسابقات خواهران هیات تکواندو استان اردبیل گفت: در وزن پنجم نیز یگانه پالیزدان مقام اول، ملیسا پناهی مقام دوم و طوبی عباس زاده و پانیذ سالمی نیز مشترکا سوم شدند.

وی به منتخبین وزن ششم نیز اشاره کرد و گفت:  شقایق اصغری به مقام اول دست یافت، شادی فتحی نیز دم شد و  مریم محرم زاده و زهرا رضایی نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وفاخواه گفت: در وزن هفتم نیز  پریا شکوری به مقام اول دست یافت، زهرا بابلی دوم شد و ایلین مینایی و معصومه نیرومند نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مسئول کمیته مسابقات خواهران هیات تکواندو استان اردبیل به منتخبین وزن هشتم اشاره کرد و گفت: فرناز نوری به مقام اول دست یافت و حدیث میرزاپور نیز دوم شد.

 وی به نتایج اوزان نهم و دهم نیز اشاره کرد و گفت: در وزن نهم فاطمه درویشی  به مقام اول دست یافت و نسترن قهرمانی نیز دوم شد و در وزن دهم نیز  ارزو اقایی به مقام اول دست یافت و هانیه موثق دوم شد.

 مسئول کمیته مسابقات خواهران هیات تکواندو استان اردبیل به سطح کیفی مسابقات اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات از کیفیت قابل قبول برخوردار بود و تکواندوکاران با توجه به فرارسیدن امتحانات پایان ترم از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

وی به برنامه های فرهنگی این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: نشست معرفت افزایی، آشنایی با سبک زندگی شهدا و تبیین  حماسه آزادسازی خرمشهر در قالب بروشور و پخش سمفونی ایثار در سالن برگزاری مسابقات از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در این مسابقه بود.

 

انتهای پیام/ج

 

انتهای پیام/ج