00:30 - 1401/02/31
کد خبر: 95533

سرپرست شهرداری نمین:

جشنواره گلهای بابونه در فندقلو برگزار می شود/ راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در نمین

شهردار نمین از برگزاری جشنواره گلهای بابونه خبرداد و گفت: این جشنواره به همراه نمایشگاه صنایع دستی و مسابقه عکاسی دهه اخر خرداد در جنگل فندقلو برگزار خواهد شد

سیداحمد موسوی سرپرست شهرداری نمین در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری جشنواره گلهای بابونه در دهه آخر خردادماه خبرداد و گفت: هشتمین جشنواره گلهای بابونه در روزهای ۱۹ و ۲۰و ۲۱ خرداد ماه در محل جنگل فندقلو به مدت سه روز برگزار خواهد شد

وی گفت: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه های طبیعی و گردشگری نمین امسال جشنواره به مدت سه روز در محل سایت شهرداری فندقلو برگزار خواهد شد.

موسوی به همزمانی جشنواره با ایام ولادت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه جشنواره با  اجرای برنامه های شاد و متنوع در جهت ارتقای نشاط اجتماعی در فضایی مفرح و شاد برگزار خواهد شد.

وی از اختصاص ۵۰ غرفه جهت معرفی و ارائه صنایع دستي در این جشواره  خبر داد و گفت: افرادی که مایل به دریافت غرفه هستند می توانند به روابط عمومی شهرداری مراجعه نمایند.

موسوی از برپایی جشنواره عکس بابونه نیز خبرداد و گفت: فراخوان آن نیز به زودی انتشار خواهد یافت.

 سرپرست شهرداری نمین گفت:  گل سوسن چلچراغ، دشت بابونه نمین، فندقلو، سایت فندقلو، مناطق دیدنی شهرستان نمین، گردنه حیران از موضوعات مسابقه عکس خواهد بود که به عکسهای منتخب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج