08:08 - 1401/03/01
کد خبر: 95546

معاون استاندار اردبیل:

اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران،مصداق بانکداری اسلامی است

معاون استاندار اردبیل اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران را مصداق بانکداری اسلامی دانست و گفت: فعالیت چشمگیر این بانک در پرداخت وام های قرض الحسنه به عموم مردم استان در قالب طرح های متنوع، مایه امیدواری مردم و مسئولین است.

به گزارش سبلان ما ،رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل گفت: خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
اعتماد و رضایت را در جامعه ایجاد کرده و مایه امیدواری مردم و مسئولین است.

وی اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران را مصداق بانکداری اسلامی دانست و افزود: فعالیت چشمگیر این بانک در پرداخت وام های قرض الحسنه به عموم مردم استان در قالب طرح های متنوع، مایه امیدواری مردم و مسئولین است.

معاون استاندار اردبیل توسعه بسترهای تعامل تمام اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه خیرین را برای کمک به بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اعطای وام های قرض الحسنه به نیازمندان را ضروری عنوان کرد و گفت: امیدواریم در راستای تحقق شعار سال گام های موثری برای جذب منابع قرض الحسنه و تخصیص آن به اشتغالزایی و ازدواج جوانان در استان اردبیل برداشته شود.

عقیل وکیلی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این بانک در استان اظهار کرد: در سایه اعتماد مردم و اعتقادشان به قرض الحسنه و برکات آن، 99 درصد مطالبات تسهیلات اعطایی به موقع وصول و دوباره به چرخه بازگشته که درصد وصول تحقق یافته از استانداردهای بین المللی بانکداری نیز بالاتر است.
 

وی از افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه برای اشخاص حقوقی به 500 میلیون تومان و برای اشخاص حقیقی تا 200 میلیون تومان خبر داد و افزود: بکارگیری سامانه «ضمان» برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن مبتنی بر اعتبار سنجی و خوش حسابی افراد نیز از دیگر خدمات جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

 

انتخای پیام/ج