23:22 - 1401/03/02
کد خبر: 95568

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل خبرداد:

برگزاری 14 دوره آموزشی مربیگری و داوری در سال 1400

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل از برگزاری بیش از 14 دوره آموزشی مربیگری و داوری در سال 1400 در این هیات خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، ودود اسحقزاده رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیلاز برگزاری بیش از 14 دوره آموزشی مربیگری و داوری در سال 1400 در این هیات خبر داد و گفت:حتی شیوع کرونا نیزمانع از فعالیت های آموزشی این هیات در سال گذشته نشد و ماحتی بصورت آنلاین نیز نسبت به برگزاری کلاس ها و کارگاههای مورد تقاضای ورزشکاران اقدام کردیم.
اسحق زاده بیان کرد:7 دوره مربیگری آمادگی جسمانی درجه سه،کارگاه شناخت سندروم، برگزاری سمینار های کراس فیت،ایروبیک، استپ،کانگو جامپ و تی آر ایکس،روش تمرینی تحریک الکترونیکی عضلات و دوره های داوری آمادگی جسمانی از اهم دوره های برگزار شده این هیات در سال گذشته بصورت آنلاین و حضوری می باشد.
وی در ادامه گفت:در تلاشیم با نیازسنجی های صورت گرفته تا پایان امسال نیز مربیان مجرب جدیدی به جامعه ورزش همگانی استان بیفزاییم
اسحقزاده در پایان با بیان اینکه تا پایان سال دوره‌های مختلف آموزشی در بخش بانوان و آقایان دراستان اردبیل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام علاوه بر سایت فدراسیون ورزشهای همگانی،می‌توانند به دفترهیأت ورزش‌های همگانی در مجموعه رضازاده مراجعه نمایند
متقاضیان درصورت تمایل به شرکت در هر یک از دوره‌ها با مسئول کمیته آموزشی هیئت ورزش‌های هماهنگی کنند.

انتهای پیام/ج