13:44 - 1401/03/10
کد خبر: 95657

کارگردان و بازیگر تئاتر دفاع مقدس اردبیل:

هنرپیشه نماهای خود فروخته، سیاهی لشگران شیطان اند

کارگردان و از بازیگران تئاتر دفاع مقدس اردبیل در گفتگو با سبلان ما ضمن محکوم کردن جسارت عده‌ای خودفروخته و متوهم در جشنواره کن به ساحت مقدس بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) گفت: هنرپیشه نماهای خود فروخته، سیاهی لشگران شیطان هستند.

علی دانش کارگردان و از بازیگر تئاتر دفاع مقدس استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، ضمن  محکوم کردن جسارت عده‌ای خودفروخته و متوهم در جشنواره کن به ساحت مقدس بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام گفت: جشنواره کن سیاسی ترین جشنواره در حوزه فیلم و سینما است که دستهای پشت پرده آن نیز با غرض ورزی به دنبال سیاه نمایی جوامع اسلامی و  تخریب اعتقادات و باورهای مردم آزاده جهان هستند.

وی در ادامه سخنان خود به سابقه فیلم  های ایرانی صاحب جایزه در جشنواره کن اشاره کرد و گفت: اغلب این انتخاب ها با غرض ورزی و از پیش طراحی شده صورت گرفته است.

این کارگردان تئاتر گفت:  تاسف انگیزترین واقعه در این رویداد ضد فرهنگی جهانی حضور هنرپیشه های ایرانی است که با امکانات این مملکت رشد کرده و به شهرت رسیدند ولی با پشت پا زدن بهباورهای مردم این مملکت نمکدان شکسته  و دین و دنیای خود را با مطاع ناچیز  و تمام شدنی دنیوی عوض کردند.

وی با بیان اینکه ای افراد در باطن شان ذره ای حس وطن دوستی ندارند، گفت: این هنرپیشه ها همواره تلاش کرده اند با ظاهر سازی هواداران خود را حفظ کنند تا باا همراهی از خط فکری تزریق شده از سمت اتاق فکر استکبار به ثروت اندوزی  و منافع خود برسند.

 دانش در ادامه سخنان خود واکنش های سلبریتی ها در عرصه های حساس کشور را یادآور شد و گفت:  آنهایی که هنوز چند ساعت درباره عزت و افتخار ایران و ایرانی فیلم نساخته اند امروز متاسفانه  فیلمهایی درسیاه نمایی فقر و فلاکت مردم ایران می سازند که  مورد توجه  جشنواره ها  معلوم الحال است.

وی از  هنرپیشه های خودفروخته و متوهم  خواست تا با جدا کردن خود از صف مردم، تکلیفشان را با انقلاب و نظام مشخص کنند چراکه امروز مردم با بصیرت و بینش خود اجازه حرمت شکنی به انها را نخواهند داد.

این بازیگر تئاتر عرصه دفاع مقدس در پایان سخنان خود از مسئولان فرهنگی و هنری و سازمان های زیربط  خواست با فراهم کردن بسترهای لازم، ضمن فراهم کردن زمینه تولید آثار فاخر  توسط هنرمندان متعهد و انقلابی در راستای به تصویر کشیدن حقایق انقلاب، نظام و کشور به جهانیان پاسخ دندان‌شکنی به شیطنت‌های هنرپیشگان سیاست‌زده‌ی غرب بدهند.

 

گفتگو: مهدی جدی

 

انتهای پیام/ج