16:22 - 1401/03/12
کد خبر: 95679

جانشین رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی و فضاسازی کنگره ملی شهدای استان اردبیل:

ظرفیت‌های مختلف مردمی در اجرای سلام فرمانده بکارگرفته می شوذ

جلسه هماهنگی اجرای سرود سلام‌فرمانده با حضور اعضای کمیته فرهنگی اجتماعی و فضای سازی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در ساختمان کنگره شهدا برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، اباصلت ابراهیمی جانشین رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی و فضاسازی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ضمن بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: از این فرصت باید برای تبیین ارزش‌ها و داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید بر اجرای برنامه و سرود دسته جمعی سلام‌فرمانده بیان داشت: باید از ظرفیت‌های مختلف مردمی در اجرای باشکوه این سرود استفاده کرد و از صداوسیما، اصحاب رسانه، هنرمندان و عکاسان انتظار می رود در پوشش رسانه ای این ویژه برنامه، همت کنند.

ابراهیمی در خصوص زمان و مکان برگزاری این برنامه گفت: اجرای هماهنگ سرود سلام فرمانده به‌صورت باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان، ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه سال جاری در ورودی مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل برگزار خواهد شد و عموم مردم و خانواده ها می توانند در این سرود دسته جمعی شرکت کنند.

پیش از پایان جلسه، عوامل و اعضای کمیته فرهنگی اجتماعی و فضاسازی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برنامه های پیشنهادی خود را در راستای اجرای باشکوه سرود سلام فرمانده مطرح کردند.

 

انتهای پیام/ج