13:20 - 1401/03/13
کد خبر: 95688

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

لزوم افزایش برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان گرمی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان گرمی بر افزایش افزایش برنامه های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

به گزارش سبلان ما ،نشست صمیمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان گرمی با دکتر ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی و دکتر عبدالله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و مهندس مولایی فرماندار شهرستان گرمی در محل سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمی برگزار an.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و هنری شهرستان گرمی، گفت: با توجه به پتانسیل های بومی شهرستان های استان برنامه های متناسب فرهنگی و هنری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک دیده شده که شاهد رونق فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در شهرستان های استان خواهیم بود.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در تدارک برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای برای شهرستان های استان، قول مساعدت و همکاری در بهتر و بیشتر شدن برنامه های فرهنگی و هنری در استان و شهرستان گرمی داد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان گرمی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و مطالبات خود را در میان گذاشتند.

 بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی و کتاب شهرستان گرمی که بمناسبت دهه مبارک کرامت برپاشده است از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای پیام/ج