17:24 - 1401/03/14
کد خبر: 95703

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

امام راحل به مردم، جامعه، کشور و ملت ما عزت و هویت بخشید

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کلام رهبری امروز این است که جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند و این را ما از نزدیک و در جبهه های مختلف لمس کرده ایم.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جمع رزمندگان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی اردبیل که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: انديشه امام باعث بوجود آمدن فضايي نوين، تفكري جديد و ايجاد عزت و هويت براي مسلمانان و کشور ما در مقابل ليبراليسم و سوسياليسم شد و ما را از تاریکی ها و ظلمت ها رهایی بخشید.

وی افزود: امام راحل در دوران انقلاب اسلامی و هم در هشت سال دفاع مقدس با تدابیر حکیمانه و نورانی خود این برهه های حساس و سخت را مدیریت کردند و امروز خدا  را شکر گذاریم که توانستیم سرباز کوچکی برای ولایت فقیه باشیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کلام رهبری این است که جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند و این را ما از نزدیک و در جبهه های مختلف لمس کرده ایم.

وی ادامه داد: جوانان ما امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس با شجاعت و اخلاص داوطلبانه در صحنه های حق علیه باطل حاظر شده و به نبرد دشمنان اسلام برای برقراری امنیت پایدار می روند.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه  امروز در جنگ نرم که یک جنگ ادراکی، اقتصادی و یک جنگ اجتماعی است نیازمند مدیریت و آگاهی هستیم، گفت: این حضور با بصیرت مردم در صحنه های انقلاب ، میثاق مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های شهدای والامقام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های حساس نظام نشان از اعتقاد امام و رهبری به مردم بوده و مردم نیز همیشه در صحنه‌ها حاضر هستند  و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی  دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در روزهای سخت با دست های خالی در یک جنگ نابرابر مقابل دشمنان ایستاندند، اظهار داشت: جانبازان و ایثاراگران یادگاران انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس هستند و از آن‌ها باید به عنوان شهدای زنده نام برد چرا که جانفشانی ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آن دوران امروز انقلاب را پا برجا نگه داشته است.

در ادامه این مراسم با حضور رزمندگان، جانبازان، خانواده های معظم شهداو رهروان راه امامت و ولایت مراسم دسته روی ،عزاداری و مداحی برگزار شد.

انتهای پیام/ج