11:37 - 1401/03/24
کد خبر: 95776

صدیف بدری:

تزریق اعتبار 930 میلیاردی طی یکسال آینده به حوزه آب و فاضلاب اردبیل/ کمبود آب شرب نمین و عنبران آبان امسال مرتفع می شود

نماینده مردم اردبیل نیر نمین وسرعین گفت: مجموع اعتبارات آب و فاضلاب شهرها و روستاهای شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین ۹۳۰ میلیارد تومان است،که این رقم ظرف یک‌سال آینده تخصیص و پرداخت خواهد شد.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، اظهار داشت: در دیدار  با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دستورات لازم برای اخذ اعتبار جهت رفع مشکل آب و فاضلاب شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه انجام شد

وی افزود: در این جلسه ضمن طرح مسائل آب و فاضلاب شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه شهرستان های اردبیل، نمین، نیر و سرعین، دستورات لازم از محل اعتبارات ملی قوانین بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را جهت پیشبرد پروژه‌های این حوزه، اخذ شد.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین وسرعین با بیان اینکه مجموع اعتبارات آب و فاضلاب شهرها و روستاهای شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین ۹۳۰ میلیارد تومان است، گفت: با پیگیری هایی که انجام گرفت، این رقم ظرف یک‌سال آینده تخصیص و پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: اتمام پروژه تأمین و انتقال آب شرب شهرهای نمین و عنبران با پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تا آخر آبان سال ۱۴۰۱ و رفع کامل کمبود آب شرب این شهرها را از جمله نتایج این نشست بود.

بدری تاکید کرد:  پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهرهای اردبیل، نمین، نیر و سرعین نیز سرعت مناسب به خود خواهد گرفت و مشکل محلات شهر اردبیل در این زمینه کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/