13:44 - 1401/03/24
کد خبر: 95778

با همکاری کمیته امداد و سپاه حضرت عباس(ع) انجام گرفت؛

خدمت رسانی گروه جهادی پزشکی الکفیل در شهرستان گرمی + عکس و فیلم

گروه جهادی الکفیل با حضور بیش از 100 پزشک و دندان پزشک به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار کم برخوردار شهرستان گرمی پرداختند.

حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تشریح فعالیت های گروه جهادی الکفیل در شهرستان گرمی پرداخت و گفت: این گروه جهادی متشکل از 100 پزشک متخصص در رشته دندان پزشکی، بیماری های عمومی و عفونی  با همکاری سپاه حضرت عباس(ع)، بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر حضور در شهرستان گرمی به خدمت رسانی به مردم کم برخوردار منطقه و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد  شهرستان گرمی پرداختند.

وی به ویزیت رایگان پزشکان گروه جهادی الکفیل اشاره کرد و گفت: این گروه جهادی با حضور در شهرستان های مشگین شهر و گرمی در مجموع 8 روز کاری به بیش از 2700 بیمار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

رامین سلطانی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل نیز در گفتگو با سبلان مااز همکاری بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل با گروه جهادی الکفیل خبرداد و گفت: پزشکان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در این کار خبر به بیش از 1000 بیمار خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

گروه جهادی الکفیل با بیش از 300 پزشک، متخصص، دندان پزشک، پرستار و عوامل پزشکی به سرپرستی حجت الاسلام امیر عبدالملکی با دعوت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری سپاه حضرت عباس(ع) با استقرارا در شهرستان های مشگین شهر و گرمی به رارئه خدت بهداشتی، درمانی، دندان پزشکی، مشاوره  و  خدمات فرهنگی و اجتماعی به اقشار کم برخوردار شهرستان های مشگین شهر و گرمی پرداختند.

 سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان گرمی، فرماندار، فرمانده ناحیه شهرستان گرمی در ایام برگزاری این اردوی خدمت رسانی با حضور در جمع جهادگران ضمن  بازدید از روند خدمت رسانی در جریان مشکلات مردم و گروه های جهادی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ج