13:58 - 1401/03/28
کد خبر: 95805

نایب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل خبرداد:

برگزاری طرح استعداد یابی فوتبال دختران در رده سنی جوانان و نوجوانان در اردبیل

نایب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل از برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال خبرداد و گفت: ۴۰ نفر در رده سنی جوانان و ۴۰ نفر هم در رده سنی نوجوانان در طرح استعدادیابی فوتبال دختران استان شرکت کردند.

به گزارش سبلان ما ، آیناز غیایی مقدم  نایب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز استعدادیابی  فوتبال در استان اردبیل خبرداد و گفت: طبق تقویم ورزشی فدراسیون، طرح استعدادیابی فوتبال دختران با حضور "مریم آزمون" سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال و "شادی مهینی" سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نوجوان کشورمان در ورزشگاه ورزشی کارگران اردبیل برگزار شد.

وی گفت: این طرح در رده سنی جوانان و نوجوانان (۱۲ الی ۱۶ سال)  به مدت ۲ روز با شرکت دختران فوتبالیست از تمامی شهرستان‌های استان در اردبیل برگزار شد.

غیایی گفت: ۴۰ نفر در رده سنی جوانان و ۴۰ نفر هم در رده سنی نوجوانان در طرح استعدادیابی فوتبال دختران استان شرکت کردند.

نایب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در هر رده سنی سه فوتبالیست با استعداد از استان اردبیل انتخاب شدند که به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان کشورمان دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به حضور فوتبالیست‌های انتخابی استان اردبیل به همراه فوتبالیست‌های منتخب سایر استان‌ها در اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان در آینده نزدیک، اضافه کرد: این فوتبالیست‌ها در صورت انتخاب در مرحله کشوری به عنوان اعضای تیم ملی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این طرح استعدادیابی با همکاری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و هیات فوتبال استان اردبیل و با اسپانسری کلینیک پوست و موی شقایق اجرا شد.

 

انتهای پیام/ج