14:14 - 1401/03/30
کد خبر: 95822

درخشش کودکان اردبیلی در مسابقه نقاشی " رنگین کمان سجود"

رئیس حوزه هنری استان اردبیل از درخشش و موفقیت چهار هنرجوی رشته تصویرسازی و نقاشی کودک این استان در مسابقه نقاشی کودک "رنگین‌کمان سجود" خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل از درخشش کودکان اردبیلی در مسابقه نقاشی کودک "رنگین کمان سجود" خبرداد و گفت: چهار هنرجوی رشته تصویرسازی و نقاشی کودک حوزه هنری استان اردبیل در مسابقه به عنوان نفران برتر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقه  با محوریت "کودک، نماز و مسجد" در استان فارس و در ۲ رده سنی کودکان ۶ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۳ سال برگزار  برگزار شد، گفت:  در مجموع ۱۳۰ اثر به این مسابقه نقاشی ارسال شده بود، که پس از ارزیابی، در هر رده سنی ۱۰ اثر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

رجبی گفت: چهار هنرجوی رشته تصویرسازی و نقاشی کودک حوزه هنری استان اردبیل به نام های ونداد مجرد، فاطمه‌زهرا نصیری، کیمیا صفرنژاد و سوین موسوی با مربیگری آرام علایی جزو نفرات برتر این مسابقه انتخاب شدند.

وی افزود: این مسابقه به همت اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به‌صورت مجازی در خردادماه امسال برگزار شد و پس از شیراز، بیشترین شرکت‌کننده و دریافت جوایز متعلق به اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج