12:17 - 1401/04/01
کد خبر: 95838

راه اندازی ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل در شهرستان بیله سوار

ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل در شهرستان بیله سوار راه اندازی شد.

به گزارش سبلان ما ،جلسه توحیهی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با حضور جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کنننده سپاه حضرت عباس(ع)، علیرضا حسن زاده دبیر اجرایی ستاد ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل، مجتهدی نیا نماینده استانداری اردبیل  در فرمانداری شهرستان بیله سوار برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  گفت: امنیت، بزرگترین سرمایه مملکت است و همه ما این امنیت را مدیون خون شهدا و ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانند که خاورمیانه قلب دنیاست و ایران هم قلب خاورمیانه، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت ایران در همه عرصه ها، استکبار جهانی در صدد از بین بردن وحدت و تضعیف روحیه آحاد مردم است و باید در مقابل چنین نقشه شوم دشمنان آگاه باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل به تولید آثار فاخر و ارزشمند در محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: باید رشادت های شهدا و ایثارگران را از طریق مختلف به نسل های امروزی و آینده انتقال دهیم‌.

فرماندار شهرستان بیله سوار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف خدمت به مردم بنا شده است و همه ما باید در امر خدمت رسانی به مردم که توصیه امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب است گام برداریم‌.

اصغری خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا برنامه های کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل را در شهرستان بیله سوار به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

 حسن زاده، دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان‌بیان داشت: حرکت عظیم فرهنگی باید هشت سال دفاع مقدس را در بین نسل امروزی همیشه زنده نگهدارد.

وی اذعان داشت: تمامی اقشار مردم ازجمله دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران و...،باید دینشان را به شهدا ادا کنند.

مجتهدی نیا نماینده استاندار اردبیل در کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل نیز در این جلسه، خواستار همکاری فرمانداری و ادارت شهرستان بیله سوار در خصوص اجرای باشکوه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل شد.

 

 

وی تاکید کرد: تمامی ادارات در اجرای برنامه های عمرانی،محرومیت زدایی، فرهنگی اجتماعی و...،کنگره شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار داده و نقش آفرینی های شهدا را از طرق مختلف در جامعه ترویج دهند.

پناهی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار نیز در خصوص اهداف و برنامه های کنگره شهدا سخنرانی کرد.

پیش از پایان جلسه، حکم‌ مسئولیت فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار در کنگره شهدا اعطا گردید.

 

انتهای پیام/ج