20:31 - 1401/04/01
کد خبر: 95848

بازدید استاندار اردبیل از کارخانه حدید مبتکران +عکس

استاندار اردبیل با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران استانی با حضور در کارخانه کامیون‌سازی حدید مبتکران مشگین‌شهر، از نزدیک پیگیر مسائل و نیازمندی‌های این مجموعه شد.

 

به گزارش سبلان ما ، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران استانی با حضور در کارخانه کامیون‌سازی حدید مبتکران مشگین‌شهر، از نزدیک پیگیر مسائل و نیازمندی‌های این مجموعه شد.

وی  گفت: این مجموعه برای نخستین بار تولید و ساخت داخلی کردن کامیون، لیفتراک، ادوات راهداری را انجام می‌دهد که کار بسیار ارزشمندی است.

استاندار اردبیل اضافه کرد: همچنین در حوزه آبرسانی، برق، منابع انسانی و راهداری مسائلی مطرح بود که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

مقام عالی دولت با اشاره به بازدید خود از نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر اظهار کرد: این مجموعه یکی از ظرفیت‌های بی نظیر این منطقه است که در سطح بین الملی هم ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی است اما کارهای این مجموعه آنطور که باید به طور مناسبی پیش نرفته وشهرستان مشگین شهر و کشورمان از اثرات آن بهرهمند نمی شوند و شرایط در این مجموعه برای ما چندان قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه حتما باید طرح مناسبی برای این مجموعه در نظر گرفته شود، گفت: هفته آینده این موضوع را با وزارت نیرو و وزیر نیرو مطرح می‌کنیم که کار و طراحی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

عاملی تصریح کرد: صرفا استحصال۵ مگاوات برق در یک مجموعه به این اهمیت نمی‌تواند مطلوب و اقتصادی باشد و باید با نگاه مناسبی برای این مجموعه طراحی‌های لازم صورت بگیرد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به بازدید خود از روستای گردشگری موئیل و دیدار با دهیاری و شورای روستای آن اظهار کرد: درباره اصلاح مسیر این روستا که از نظر گردشگری بسیار ارزشمند است و فرماندار هم به طور ویژه پیگیر هستند، تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد سریعا پیمانکار پروژه انتخاب شده و کار بهسازی، اصلاح و آسفالت مسیر صورت بگیرد.

وی یادآورشد: مجموعه شورا و دهیاری کار بسیار خوبی را درباره ساماندهی فضای روستا شروع کردند ما هم کمک می کنیم کار امسال هم ادامه یابد.

عاملی افزود: نماینده محترم هم درخصوص اعتبارات برای مجموعه ورزشی این روستا پیگیریهای لازم را کردند و کارهای آن انجام شده و قرار شد پیمانکار انتخاب و کارهای این مجموعه ورزشی شروع شود.

استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد تصمیماتی که امروز اتخاذ شد با توجه به ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد مایه خیر و برکت برای مردم شهرستان مشگین شهر باشد.

هماهنگی با دانشگاه محقق اردبیلی جهت ارتقای سطح تخصصی نیروهای مجموعه، پیگیری رمپ ورودی شهرک صنعتی خصوصی جهت بهره‌برداری در روزهای آتی و پیگیری و هماهنگی‌های لازم جهت ارتقای ظرفیت و تأمین برق مجموعه، از جمله موضوعات مطرح‌شده در این بازدید بود.

انتهای پیام/ج