07:37 - 1401/04/08
کد خبر: 95912

مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد:

همایش بزرگ تحکیم بنیان خانواده وپیشگیری ازآسیب های اجتماعی در پارس آباد برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: خانواده ها از رکن های اصلی یک اجتماع بشمار می آیند و اگر والدین به عنوان رهبران این جامعه کوچک از بصیرت کافی برخوردار نباشند، معضلات اجتماعی به آسانی و به سرعت گسترش خواهد یافت.

به گزارش سبلان ما ،کیومرث هاشمی مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد از برگزاری همایش بزرگ تحکیم بنیاد خانواده در سالن اجتماعات جهاد این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با همت مدیریت آموزش و پرورش وبا مشارکت ناحیه مقاومت بسیج،کارگروه فرهنگی اجتماعی فرمانداری،شهرداری وشورای اسلامی شهر،بهزیستی،اداره ورزش وجوانان انجام شد.

  مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: خانواده ها از رکن های اصلی یک اجتماع بشمار می آیند  و اگر والدین به عنوان رهبران این جامعه کوچک از بصیرت کافی برخوردار نباشند، معضلات اجتماعی به آسانی و به سرعت گسترش خواهد یافت، اما خانواده‌ای که در آن همسو با رشد فناوری و تغییر روحیات فرزندان راهکارها و برخوردهای مناسب به واسطه آموزش‌های صحیح ارائه می‌شود، هرگز دچار آسیب نخواهد شد.

 شیرانی مدیر عامل خانه نوجوان ایران،در کنار تمامی اقدامات صورت گرفته، حضور موسسات و افراد چهره ای و اثرگذار مانند  هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان و معلمان  می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد و استفاده از مواد مخدر در جامعه ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه شادی و نشاط زایش انگیزه و ایده را به دنبال دارد، گفت: ایجاد شور و نشاط خانواده‌ها نیز یکی از تأکیدات و دغدغه های مهم  رهبری است و قطعاً فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌ها در این خصوص اهمیت فراوانی دارد.

خبرنگار سبلان ما پارس آباد: افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج