22:59 - 1401/04/09
کد خبر: 95922

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

همدلی و همراهی از سجایای بزرگ ملت ایران اسلامی است/ همدلی و کمک به هم نوع به نهضت عمومی تبدیل شود

سردار سلیمانی گفت: موفقیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور مردم است؛ این کمک‌هایی که مردم می‌کنند، در واقع لطف الهی است.

به گزارش سبلان ما ، ،به نقل از ایلامبیدار مراسم اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان ایلام با حضور سردار "غلامرضا سلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حمایت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و مشارکت سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در محل هتل لاله شهر ایلام برگزار شد.

سردار سلیمانی در این مراسم گفت: سجایای ملت ایران بسیار فراوان و گسترده است که یکی از این سجایا که از نرم افزارهای اسلام ناب همین همدلی ها و کمک های مومنانه است .

وی ادامه داد: در حقیقت ما امروز در مقابل چشمان خودمان بخشی از سجایای ملت ایران را متجلی می بینیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:جمع شما جوانان عزیزی که در شروع زندگی خود مشمول مرحمت امام هشتم قرار گرفته اید این فیض بزرگ قابل شکر گزاری است.

سردار سلیمانی افزود:در میان ملتی زندگی کردن مثل ایران شکر بسیار لازم  دارد ما شاکرهستیم که فرزند این ملت هستیم.

وی تصریح کرد:این نمونه کار باید به یک نهضت عمومی تبدیل شود و ما با استفاده ازظرفیتها و فناوری ارتباطات باید تلاش کنیم نهضت عمومی شکل بگیرد که می توان به دوران کرونا اشاره کرد که مردم به میدان آمدند.

رییس سازمان  بسیج مستضعفین  اظهار کرد:موفقیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور مردم است ،این کمک‌هایی که مردم به این کار می کنند در واقع لطف الهی است .

وی در پایان گفت:باید ما مسئولان تلاش کنیم با کمک رسانه ها صدای این تلاشها به افرادی برسد که آماده کمک هستند اما مسیر کمک برای آنها فراهم نشده است.

 

انتهای پیا/ج