18:19 - 1401/04/11
کد خبر: 95945

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

رسالت دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه،صیانت از هویت انقلاب اسلامی و ولایی مردم است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به تبیین جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران پرداخت و گفت: مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه رسالت نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اعتلای مجموعه را دارند.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، به تبیین جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران پرداخت و گفت: مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه رسالت نگهبانی  از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اعتلای مجموعه را دارند.

وی با بیان اینکه مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در امتداد جریان امامت و ولایت در این نهاد مقدس است، گفت:  تقویت تربیت دینی،معنویت و بصیرت در کنار روحیه جهادی از جمله محور فعالیت های دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مجموعه سپاه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به احکام امام راحل به مسئولین سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت سپاه در عرصه های مختلف است.

وی گفت: براساس سیاست های ابلاغی فرمانده معظم  کل قوا می توان دریافت که رسالت دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صیانت از هویت انقلاب اسلامی و ولایی مردم است.

سردار محمدی اصل به آموزه های امامین انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: اسلام ناب مبتنی بر ولایت محوری، همانند خون حیات بخش در رگ های سپاه است.

 

انتهای پیام/ج