08:34 - 1401/04/12
کد خبر: 95948

بازرسی سرزده فرماندار پارس آباد از نانوایی ها + عکس

فرماندار شهرستان پارس آباد شبانه روز گذشته طی بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر در جریان نحوه و کیفیت پخت نان در پارس آباد قرار گرفت.

به گزارش سبلان ما ، جابر جهانبین فرماندار شهرستان پارس آباد شبانه روز گذشته  طی بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر در جریان نحوه و کیفیت پخت نان در پارس آباد قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از فعالیت های نانوایایی ها،که از ساعات اولیه با مداد شنبه برای پخت نان با کیفیت همت می کنند گفت شهروندان از ما توقع دارند تا نان با کیفیت خوب برای آنها تولید و مهیا شود ما نیز از همه نانوایان انتظار داریم دقت بیشتری در پخت نان داشته و مناسب با وضعیت آرد رضایت مندی مردم را جلب نمایند.

وی همچنین از برخورد قاطع با نانوایانی که علی رغم تذکر کیفیت نان را ارتقا ندهند خبر داد و گفت امروز متاسفانه چند نانوایی در طی بازدید از سطح شهر کم فروشی داشته یا نان بی کیفیت تولید می‌کردند اعمال قانون می شوند.

فرماندار پارس آباد از دستگاههای متولی نظارت و بازرسی خواست مستمرا وضعیت نان را تحت نظارت داشته و برخورد لازم را با متخلفین داشته باشند وهمچنین از همه شهروندان در خصوص کم کاری ویا تخلف هریک از نانوایان به صورت گزارش تلفنی درخواست همکاری خواست تا از این طریق بتوانیم نظارت دقیق بر کیفیت نام داشته باشیم  

خبرنگار سبلان ما پارس آباد: افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج