21:17 - 1401/04/12
کد خبر: 95955

در آستانه هفته عفاف و حجاب برگزار شد؛

گردهمایی وقارلی قیزلار در اردبیل + عکس

گردهمایی اعضای اتحادیه انحمن های اسلامی دانش اموزان استان اردبیل با عنوان "وقارلی قیزلار "با هدف دفاع از حریم عفاف و حجاب درا ردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، گردهمایی “وقارلی قیزلار”  شامگاه امروز با حضور جمعی از اعضای اتحادیه  انحمن های اسلامی دانش اموزان استان اردبیل در دفاع از حریم عفاف و حجاب  در سالن ولایت ولایت اردبیل برگزار شد.

امین صادقی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان اردبیل در ابتدای این همایش به تبیین اهمیت عفاف و حجاب در جامعه بویژه مدارس پرداخت و گفت: فرهنگ عفاف و حجاب، یکی از باورهای اصیل دینی  ما در سه حیطه فرد، خانواده و جامعه است  

وی از آمادگی  اعضای انجمن های اسلامی مدارس جهت فرهنگسازی و رشد تمام ساحتی دانش آموزان خبرداد و گفت: این برنامه در تمامی شهرستان ها و مناطق تابعه استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

موسوی معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم به فلسفه حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: دختران دانش آموز بدون هیچ چشم داشتی به حفظ ارزش های جامعه مبادرت می ورزند.

وی با بیان اینکه آرامش امروز کشور در سایه رشادت های شهدا و ایثارگران است، گفت: افراد با حجاب الگوهای جاودان برای زنان کشور هستند.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به آرامش نهفته در حجاب اشاره کرد و گفت:  حجاب مروج وقار و متانت در جامعه است.

حجت الاسلام غلامی از مبلغان دینی اردبیل نیز در این مراسم به تبییین موضوع حجاب از دیدگاه آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین پرداخت و گفت: بی حجابی در واقع  سلب آزادی از زن است.

وی با بیان اینکه حجاب سراسر نور و متانت برای زنان است، گفت: همه باید برای فراگیری عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.

پخش نماهنگ، اجرای سرود حجاب و تجلیل از منتخبین سال تحصیلی  اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از جمله برنامه های این مراسم معنوی در اردبیل بود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ج