11:19 - 1401/04/14
کد خبر: 95965

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

نگاه استان اردبیل به مقوله قاچاق پیشگیرانه و فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نگاه استان اردبیل به مقوله قاچاق کالا و ارز، نگاه پیشگیرانه و فرهنگی است.

به گزارش سبلان ما ،رضا قاسمیان،صبح امروز  در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی‌، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن تشکر از اهتمام کارگروه فرهنگی و تبلیغات استان اردبیل که با توجه به ارزیابی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است، اظهار داشت: نگاه استان اردبیل به مقوله قاچاق کالا و ارز، نگاه پیشگیرانه و فرهنگی است.

وی ضمن گرامی‌داشت سالروز تأسیس ستاد مرکزی و هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز (۱۲ تا ۱۹ تیرماه) به پیامدها و تأثیرات قاچاق بر اشتغال و تولید داخلی اشاره کرد و افزود: قاچاق زمینه‌های کاهش میزان اشتغال، تضعیف تولید داخل، فقر، بیکاری و... فراهم می‌کند و لذا بر همه دستگاه‌های متولی امر تولید لازم است تا با تمرکز بر اقتدار ایران عزیز و نظارت جدی‌تر بر تولید کالاهای باکیفیت ایرانی، موجب رونق تولید داخل و افزایش صادرات کالاهای ایرانی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از تمامی دستگاه‌های عضو بابت اهتمام ویژه برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز تشکر و قدردانی نموده و خانواده شهدا را میراث‌داران انقلاب اسلامی دانسته و گفت: عرصه امنیت در جبهه‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی کشور مدیون رشادت‌ها، اخلاص این عزیزان و شکیبایی خانواده‌های محترمشان است که بدون هیچ چشم‌داشتی جان خودشان را تقدیم کشور و نظام نمود.

انتهای پیام