11:16 - 1401/04/14
کد خبر: 95966

امام جمعه شهرستان نیر :

لزوم برنامه ریزی برای برای ترویج ازدواج آسان/ صدا و سیما قابلیت های شهرستان نیر را مستندسازی کند

امام جمعه شهرستان نیر خواستار برنامه ریزی برای برای ترویج ازدواج آسان شد و گفت: صدا و سیما قابلیت های شهرستان نیر را مستندسازی کند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه نیر  پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر به اهمیت ترویج ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: برای ترویج ازدواج آسان و بحث فرزندآوری باید برنامه‌ریزی شود.

وی به بحث توانمندسازی و ایجاد اشتغال جوانان در شهرستان نیر تأکید کردو گفت: دراین راستا گام‌های مثبتی در شهرستان برداشته شده و از صداوسیمای مرکز اردبیل جهت شناساندن قابلیت‌های تولیدات شهرستان خواستار مستندسازی و شناساندن آنها هستیم.

امام جمعه نیر به اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات بخصوص مناطق گردشگری شهرستان تأکید کرد و از برگزاری جشن ولایت و امامت در این شهرستان خبر داد و گفت: پویش نذر قربانی هم  در آستانه عید قربان در محلات شهرستان نیر راه اندازی شده است.

 حجت الاسلام نعمتی خواستار برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت و همچنین توانمندسازی نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف با همکاری اداره ورزش و فنی و حرفه‌ای شد.

شهرام محمدی فرماندار نیر هم از برگزاری همایش مفاخر و مشاهیر شهرستان و جشنواره  شعر طنز خبر داد و از ادارات شهرستان خواست تا برنامه‌های فرهنگی خود را تدوین و در اختیار اداره تبلیغات جهت اجرا در شهرستان شد.

 

انتهای پیام/ج