16:32 - 1401/04/14
کد خبر: 95967

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل:

موفقیت در پیشگیری از اعتیاد در گرو استفاده رسانه ها و نهادهای مذهبی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت های رسانه در اجرای موفق طرح های پیشگیرانه، استقرار مشاورین دینی و مذهبی در مراکز ترک اعتیاد، استفاده از ظرفیت مشاورین و روان شناسان توانمند و همچنین نظارت بر عطاری ها از دیگر راهکاری پیشگیری از اعتیاد است.

به گزارش سبلان ما ،جلال  آفاقی، ظهر امروز  در جلسه با مسئولان استانی  ضمن تأکید بر اهمیت مقوله پیشگیری در حوزه اعتیاد، بر لزوم ایجاد اشتغال، حرفه آموزی و ورزش معتادان پس از ترک اعتیاد تأکید کرد و گفت: مسلما توانمند سازی این افراد موجب بازگشت سالم و پاک آنان به جامعه و کانون گرم خانواده ها می شود.

وی افزود: یکی از مراکزی که می تواند در تحقق این امر بسیار مفید موثر باشد ایجاد و راه اندازی کمپ نگهداری از معتادان موضوع ماده 16 است که از مطالبات جدی دادگستری استان بوده و تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همچنین استفاده از ظرفیت های رسانه در اجرای موفق طرح های پیشگیرانه، استقرار مشاورین دینی و مذهبی در مراکز ترک اعتیاد، استفاده از ظرفیت مشاورین و روان شناسان توانمند و همچنین  نظارت بر عطاری ها را از دیگر راهکاری پیشگیرانه و سالم سازی این افراد عنوان نمود.

انتهای پیام