11:14 - 1401/04/15
کد خبر: 95972

آغاز اجرای طرح " پایگاه مدرسه تابستانی" در 20 پایگاه تابستانی شهرستان پارس آباد

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در این مراسم گفت: دانش اموزان سرمایه های آینده این نظام هستند و انقلاب اسلامی امروز به پشتوانه این سرمایه‌هابه سمت تمدن نوین اسلامی گام برخواهد داشت و شما دانش اموزان در سنگر علم و دانش بسان علمدار این تمدن نقش آفرینی می‌کنید.

به گزارش سبلان ما ،پیش از ظهر امروز طی مراسمی که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس اباد  و جمعی از اولیا در آموزشگاه ابتدایی دخترانه قدسیه برگزار شد طرح"پایگاه مدرسه تابستانی" در مدارس شهری،روستایی و عشایری پارس آباد آغاز به کار کرد.

رضا ظهراب وند معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در این  مراسم گفت: دانش اموزان سرمایه های آینده این نظام هستند و انقلاب اسلامی امروز به پشتوانه این سرمایه‌هابه سمت تمدن نوین اسلامی گام برخواهد داشت و شما دانش اموزان  در سنگر علم و دانش بسان علمدار این تمدن نقش آفرینی می‌کنید.

وی از آغاز اجرای طرح " پایگاه مدرسه تابستانی" در 20 مدرسه تابستانی خبرداد و گفت: در این پایگاهها نزدیک 2000 دانش اموز واجد شرایط جبران تحصیلی تحت اموزش قرار می گیرند.

ظهراب وند نهضت علمی را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی ضرورت دانست و افزود: همانطوریکه ائمه اطهار (ع) بعد از نهضت جهاد ،نهضت علمی را شروع کردند امروز وظیفه همه احاد جامعه حرکت در این مسیر است  

وی اظهار امیدواری نمود که بااجرای این طرح بتوان در تقویت بنیه علمی دانش اموزان لازم التوجه  و دچار افت تحصیلی ناشی از دوران کرونا گام برداشترضا ظهراب وند   نهضت علمی را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی ضرورت دانست و افزود: همانطوریکه ائمه اطهار (ع) بعد از نهضت جهاد ،نهضت علمی را شروع کردند امروز وظیفه همه احاد جامعه حرکت در این مسیر است و جهاد علمی  باید در کنار جهاد تبیین برای پرورش دانش اموزان در تراز انقلاب اسلامی شکل بگیرد .

 معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در پایان ضمن اعلام امادگی  برای هرگونه حمایت از آموزش و پرورش این شهرستان اظهار امیدواری نمود که بااجرای این طرح بتوان در تقویت بنیه علمی دانش اموزان لازم التوجه  و دچار افت تحصیلی ناشی از دوران کرونا   گام برداشت و شرایط مناسب جهت یادگیری اثربخش و ماندگار دانش آموزان فراهم شود.

کیومرث هاشمی گفت: طرح مدرسه تابستانی در محدوده زمانی ۱۲ تیر تا ۱۲ شهریور امسال  در بیش از 20 مدرسه تابستانی  مجری طرح برگزار می‌شود.

وی در خصوص شرایط حضور دانش آموزان در طرح مدرسه تابستانی، گفت: مشمولین این طرح دانش آموزانی هستند که نتیجه ارزشیابی آنها در نوبت دوم در دروس فارسی، ریاضی و علوم نیاز به تلاش و یا قابل قبول می‌باشد.

پخش سرود ملی،تجلیل از چند نفر از دانش آموزان منتخب مسابقات قرآن عترت و نماز و دیدار چهره به چهره با دانش اموزان از جمله برنامه های دیگر این مراسم بودند.

 

خبرنگار سبلان ما پارس آباد؛ افشين  خاک‌نژاد

 

 

انتهای پیام/ج