12:42 - 1401/04/15
کد خبر: 95977

معاون سیاسی امنیتی فرماندار پارس آباد:

لزوم ایجاد فضاهای شاد و کاملا فرهنگی در محلات پرجمعیت پارس آباد

معاون سیاسی امنیتی فرماندار پارس آباد، شهرداری و دهیاری را نماد خدمت رسانی به مردم‌دانست و گفت: شهرداری ها نقش مهمی در ایجاد بسترها و جایگاه های فرهنگی بویژه در پارک ها برای گسترش فرهنگ و هنر بر غهده دارند.

به گزارش سبلان ما ، اروجعلی محمدزاده معاون سیاسی امنیتی فرماندار پارس آباد پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولین این شهرستان که به مناسبت  «روز شهرداري و دهياري» برگزار شد، گفت: شهرداريها با توجه به وظائفي كه مطابق قانون براي سازماندهي امور مختلف شهرها برعهده دارند، داراي جايگاه وي‍‍ژه اي در سطح مديريت شهري ، عموم شهروندان ، افكار عمومي ، نخبگان و صاحب نظران و رسانه ها هستند و مجموعه فعاليتها و تشكيلات شهرداريها به دليل ارتباط با زندگي روزمره تمامي شهروندان به طور منحصر به فردي در سطح جامعه مطرح است و شايد از اين حيث دستگاهي نظير آنها وجود نداشته باشد.

وی وظایف شهرداری و دهیاری را نماد خدمت رسانی به مردم‌دانستند و ضمن تشکر از کارکنان زحمت کش شهرداری که به صورت شبانه روزی در خصوص نظافت وپاکیزگی شهر همت می کنند تشکر کرد.

محمد زاده با بیان اینکه شهرداری ها در عرصه فرهنگی نیز نقش اساسی برعهده دارند ایجاد بسترها وجایگاه های فرهنگی بخصوص در پارک ها در راستای گسترش فرهنگ وهنر بسیار مهم وبا ارزش تلقی کرد ودر این خصوص درخواست انرژی بسیجی محور طلبید.

پیرجاهد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این جلسه ایجاد فضاهای شاد وکاملا فرهنگی را در محلات پرجمعیت با محوریت شور ونشاط تعالی طلبید وآمادگی و مشارکت ناحیه را با هر نوع کار فرهنگی را اعلام کرد.

کیومرث هاشمی مدیر آموزش وپرورش ضمن تشکر از شهرداری با آموزش وپرورش بخصوص در زمینه پروژه مهر، مشارکت ویژه شهرداری را با طرح های فعالیت های تابستانی را درخواست نمود ودرخواست همکاری را طلبید.  

هاشمی در پایان حرکت های الگویی شهید مهدی باکری را نشانه وهدف در برنامه های مسیر روزمره معرفی کرد و ادامه راه شهدا را چراغی،روشن وهدایتگردر مسیر زندگی،عنوان نمود.

خبرنگار سبلان ما پارس آباد: افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج