13:07 - 1401/04/15
کد خبر: 95979

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل:

طرح استعدادیابی فوتبال نونهالان در اردبیل برگزار شد

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: طبق تقویم ورزشی فدراسیون، مرحله نهایی طرح استعدادیابی زیر ۱۴ سال انتخابی تیم ملی کشورمان با شرکت بیش از۱۰۰ فوتبالیست از سراسر استان برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح استعدادیابی فوتبال نونهالان در اردبیل  خبرداد و گفت: با اجرای این طرح ۲۰ فوتبالیست از سراسر استان انتخاب و برای حضور در اردوی تیم ملی نونهالان کشورمان به فدارسیون فوتبال معرفی شدند.

وی گفت این فوتبالیست‌ها در آینده نزدیک به همراه فوتبالیست‌های منتخب سایر استان‌ها در اردوی تیم ملی نونهالان کشورمان حاضر و در صورت انتخاب در مرحله کشوری به عنوان اعضای تیم ملی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

نوتاش با بیان اینکه طرح استعدادیابی فوتبال هر سال در سه مرحله شهرستان، استان و ملی برگزار می شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی هیات فوتبال استان در مرحله اول بازیکنان مستعد کلیه شهرستان‌های تابعه در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال ثبت نام و در طرح استعدادیابی شهرستان شرکت کرده بودند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در مرحله اول حدود هزار فوتبالیست از سراسر استان اردبیل در سامانه استعداد یابی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده بودند که از میان آنها در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر توسط هیات فوتبال شهرستان و مربیان استعدادیاب شناسایی و برای حضور در مرحله استانی به هیات فوتبال استان معرفی شده بودند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بعد از استعدادیابی کشوری شاهد انتخاب فوتیالیست‌های اردبیلی و حضور آن‌ها در تیم ملی باشیم، گفت: استعدادیابی سایر رده‌های سنی نیز بعد از اعلام فدراسیون فوتبال در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/ج