08:14 - 1401/04/20
کد خبر: 96014

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل؛

40 نشست تبیینی با موضوع امامت و ولایت در استان برگزار می شود

مسئول امور فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اعزام ۲۰ نفر از خواهران حوزوی به مناطق کم برخوردار استان جهت جهاد تبیین خبرداد و گفت: 40 جلسه تبیینی همزمان با دهه امامت و ولایت در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش سبلان ما ،سارا حقیمسئول امور فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از اعزام۲۰ نفر از خواهران حوزوی به مناطق کم برخوردار استان جهت جهاد تبیین همزمان با دهه امامت و ولایت خبرداد و گفت: 40 جلسه تبیینی در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی گفت: مبلغان اعزامی به مدت ده روز در مناطق مختلف اردبیل  با موضوع امامت و ولایت به سخنرانی و پاسخ به سوالات بانوان پرداخته و به مخاطبین ابعاد واقعه تاریخی غدیر خم را بیان می‌کنند.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل روشنگری و تبیین واقعیت‌ها را از وظایف مبلغان برشمرد و افزود: باید اصل ماجرای غدیر و دستاوردهای آن برای آحاد جامعه به‌ویژه قشر جوان بیان شود و این مهم وظیفه فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغ است.

وی گفت:بصیرت و ولایت، غدیر شناسی، آشنایی با مسئله امامت، سیره شناسی پیامبر اکرم (ص)، ولایت فقیه، حضرت علی (ع) در آئینه غدیر و همچنین بنا به ضرورت جامعه کنونی موضوع جمعیت و فرزندآوری و نیز حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین موضوعات جلسات تبلیغی در دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم در اردبیل است.

 

انتهای پیام/ج