11:17 - 1401/04/23
کد خبر: 96048

دریافت لوح و تندیس یادبود جشنواره بین‌المللی سرود فجر توسط گروه سرود الهادی

آیین اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر با حضور جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر، ریاست سازمان بسیج مستضعفین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در تالار وحدت تهران برگزار شد

به گزارش سبلان ما ، آیین اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر با حضور جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر، ریاست سازمان بسیج مستضعفین،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، چهارشنبه ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱  در تالار وحدت تهران برگزار شد که طی آن؛ گروه سرود الهادی  پایگاه شهید حسن جودی مسجد آقاکاظم اردبیل به سرپرستی عرفان محرمی با اثر «حافظان میهن» با شعری از مهدی میرزارسول‌زاده، آهنگسازی داریوش شاه نظر و تنظیم حمید زودبین، موفق به دریافت لوح و تندیس یادبود این جشنواره شد.

این جشنواره توسط مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج و با همکاری مجموعه‌های متصدی فرهنگی اعم از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما و شهرداری تهران با ۳۱ دبیرخانه استانی شکل گرفت. که در جریان این جشنواره ۲۶۷۰ گروه سرود با حضور ۲۵ هزار نفر، در سامانه متمرکز جشنواره شرکت و بیش از ۳۶۸۲ اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت شد.

همچنین در بخش بین‌الملل ۶ کشور منطقه شامل فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان با تعداد ۵۰ اثر در این جشنواره شرکت کردند.

 

انتهای پیام/ج