18:03 - 1401/05/09
کد خبر: 96189

مسئول بسیج دانش آموزی استان اردبیل خبرداد:

اجرای طرح هجرت بسیج در ۱۳۰ مدرسه استان اردبیل /پویش همکلاسی مهربان ۳ در مدارس اردبیل برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: با هدف بهسازی و زیباسازی فضاها و محیط‌های آموزشی طرح هجرت بسیج امسال در ۱۳۰ مدرسه این استان اجرا می‌شود.

 ایرج نقی‌پور مسئول بسیج دانش آموزی استان اردبیل  در گفتگو با  سبلان ما ،  از اجرای  طرح هجرت در مدارس منتخب استان اردبیل خبرداد و گفت: مدارسی که نیازمند بهسازی و زیباسازی هستند تا ۱۵ شهریورماه سال جاری با همکاری گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی و سایر اقشار جهادی  بازسازی و مرمت خواهند شد.

وی افزود: این طرح منطبق با سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در جهت تمرین کار گروهی، حرفه‌آموزی و مشارکت دانش‌آموزان در کارهای جهادی و خداپسندانه اجرا می‌شود.

نقی پور گفت: طرح هجرت ۳ با مشارکت ۲ هزار نفر در قالب اردوی ۱۰ روزه با رویکرد تربیتی، فرهنگی و کارورزی با بکارگیری ظرفیت کاری دانش‌آموزان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای پویش‌های قلک‌های کریمانه، همکلاسی مهربان، نذر هوشمند و تقسیم شادی در سال‌های گذشته توسط بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید نیز پویش همکلاسی مهربان ۳ با مشارکت خیرین و نهادهای حمایتی با هدف تامین نوشت‌افزار، کیف و کفش دانش‌آموزان نیازمند برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: اردوهای جهادی دانش‌آموزی بستری مناسب برای تربیت نسلی مومن و کارآمد برای آینده کشور است و حضور دانش‌آموزان در این اردوها زمینه آشنایی آنها با فضای کار و مهارت‌آموزی در جامعه را فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام/ج