13:38 - 1401/05/22
کد خبر: 96304

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

مشارکت های اجتماعی اولین گام تمرین دموکراسی است/مسئولیت اجتماعی فردی اساس مسئولیت اجتماعی گروهی است

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی فردی اساس مسئولیت اجتماعی گروهی است گفت: مشارکت های اجتماعی اولین گام تمرین دموکراسی است.

وحید فروهر معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به فرارسیدن روز تشکل ها و سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: مشارکت های مدنی و اجتماعی  اولین گام تمرین دموکراسی و احترام به عقاید دیگران  است.

وی به نتایج کنار هم زیستن اشاره کرد و گفت: سازمان های مردم نهاد یا همان NGO ها بهترین ابزاری هستند که می توانند اطلاعات را از جزیی ترین اجزای جامعه دریافت و سپس ساماندهی و طبقه بندی کنند و در اختیار مسئولان عالی رتبه جهت تصمیم گیری قرار دهند.

فروهر توجه به توسعه همه‌جانبه و برخورداری از جامعه‌ای گرم و اخلاقی را نیازمند توجه به ارزش‌های اخلاقی و مسئولیت‌پذیری دانست و گفت این امر اهمیت سرمایه‌های‌ اجتماعی و مشارکت‌های مردمی را دو چندان می‌کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی فردی اساس مسئولیت اجتماعی گروهی است تصریح کرد: رابطه آمیخته بین مسئولیت اجتماعی گروهی و مسئولیت اجتماعی فردی  از اهداف تشکیل تشکل ها و سازمان های مردم نهاد است و افراد با حضور در این امر از نظر اجتماعی مسئولیت‌پذیرتر شده و در واکنش به این اجتماع ها ، برای برآوردن نیازهای افراد، مسئولیت‌پذیری اجتماعی بیشتری پیدا می کنند.

 

انتهای پیام/ج