10:59 - 1401/06/07
کد خبر: 96464

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل خبرداد:

گشایش نمایشگاه «آب و آیینه» در اردبیل

نمایشگاه آب و آیینه با آثاری از هنرمندان اردبیلی در نگارخانه خطایی راه اندازی شد

ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در گفتگو با  سبلان ما ، از گشایش نمایشگاه «آب و آیینه» در اردبیل خبرداد و گفت: در این نمایشگاه که همزمان با هفته دولت راه اندازی شده است، آثاری از مربیان و کارکنان کانون استان اردبیل، به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هنر کار با چوب‌های آب آورده برای نخستین بار در استان اردبیل دایر می‌شود، گفت: اولین نمایشگاه آثار خلق شده از چوب‌های آب آورده در سال ۹۸ به صورت ملی و دومین نمایشگاه نیز در اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار شد.

ملک‌زاده فرد با اشاره به اینکه مواد اولیه به کار رفته در این آثار چوب‌های آب آورده موجود در ساحل دریا است، گفت: در این رویداد فرهنگی بیش از ۱۰۰ اثر از کارشناسان، مربیان و کارکنان کانون استان اردبیل تا ۱۲ شهریور در معرض بازدید و فروش قرار دارد.

وی به جنبه‌های هنری و درآمدزایی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: آموزش این هنر به اعضای علاقه‌مند و مستعد در مراکز کانون انجام می‌شود.

نمایشگاه «آب و آئینه» ششم تا دوازدهم شهریورماه ۱۴۰۱ هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۹ برای بازید اهالی فرهنگ و هنر و تمامی علاقه‌مندان دایر است.

 

انتهای پیام/ج