12:22 - 1401/06/07
کد خبر: 96466

با حضور دانشجویان بسیجی سراسر استان انجام گرفت؛

آغاز دوره جامع تربیتی ، آموزشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان در اردبیل+ عکس

دوره جامع تربیتی ، آموزشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان اردبیل با هدف تربیت جوان مومن انقلابی در راستای اهداف گام دوم انقلاب در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

به گزارش سبلان ما ، دوره جامع تربیتی ، آموزشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان اردبیل با حضور فعالین علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان بسیجی سراسر استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد.

اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشیگفت: با جهاد علمی در حوزه های مختلف می توان به رتبه اول منطقه و رتبه قابل توجه در جهان دست یافت.

وی در ادامه سخنان خود به انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: همه باید تلاش کنیم  تا با تربیت جوان مومن انقلابی در آینده کشور ایفای نقش کنیم.

حجت الاسلام محمد علمداری فر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل به تشریح اهداف و برنامه های دوره جامع تربیتی ، آموزشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی، به منظور بهره‌مندی از نیروی انسانی توامند، متخصص و متعهد این دوره جامع آموزشی و تربیتی را با هدف تعمیق مفاهیم تشکیلاتی برای انجام مأمویت های کلان خود برگزار می کند.

وی به محورهای این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: آشنایی با منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی، جریان‌شناسی جبهه حق و باطل، تیم سازی و مدیریت در تشکیلات از جمله محورهای دوره جامع تربیتی ، آموزشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان اردبیل است.

کیوان طهماسبی دبیر هماهنگ کننده دوره جامعه تربیتی ، آموزشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی نیز در گفتگو با سبلان ما به معرفی سرفصل های این دوره آموزشی پرداخت و گفت: جریان شناسی جبهه حق و باطل،اخلاق تشکیلاتی،تشکیلات در میدان عمل،تیم سازی و مدیریت تیم،برنامه ریزی در تشکیلات،روش های کاربردی جهاد تبیین،رسالت دانشجوی بسیجی، تبیین ضرورت نظام فکری، انقلاب اسلامی ایران و شکل گیری جبهه مقاومت آخرالزمانی در کنار آشنایی با منظومه فکری امامین انقلاب، جنگ شناختی و نفوذ،روش های عملی کادرسازی،تحلیل مسائل سیاسی روز، شناخت و حل خلاقانه مسائل، ماهیت و ماموریت بسیج دانشجویی، شناسایی و برنامه ریزی منطقه ای، مبانی و سیر حرکت های جهادی، پدیده زن انقلابی و تشکیلات دخترانه سرفصل های این دوره آموزشی است.

وی به اساتید دوره جامع تربیتی، آموزشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام طائب، حجت الاسلام علیی، حجت الاسلام بیگی، کیخا، بابایی کهن، خسروی، جزینی، نیازمند، علی پور، مفرد، غلامزاده و گریوانی از جمله اساتید ملی و استانی این دوره آموزشی هستند.

دبیر هماهنگ کننده دوره جامعه تربیتی ، آموزشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی با بیان اینکه این دوره آموزشی تلفیقی از دوره های آموزشی خط امام، شهید دیالمه و توان است که همه ساله بصورت جداگانه در طول سال برگزار می شد، گفت: فعالیت محور بودن این دوره یکی دیگر از تفاوت های مهم دوره های توانمند سازی بسیج دانشجویی در استان اردبیل است.

 

انتهای پیام/ج