13:05 - 1401/06/15
کد خبر: 96541

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل خبرداد:

توزیع یک هزار و ۵۰۰ تن آرد مازاد در استان اردبیل/ افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۵۰۰ تن آرد مازاد به منظور تامین نان مورد نیاز شهروندان و مسافران در بین نانوایان استان توزیع شد.

به گزارش سبلان ما ،علی نوبختمدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بین اینکهتامین و توزیع آرد و گندم در استان به اندازه کافی صورت گرفته و با تمهیدات انجام شده برای فصل تابستان که شاهد ورود مسافران و گردشگران در استان هستیم هیچ کمبودی در آرد و نان وجود ندارد، گفت:یک هزار و ۵۰۰ تن آرد مازاد به منظور تامین نان مورد نیاز شهروندان و مسافران در بین نانوایان استان توزیع شد.

وی با اشاره به  خرید تضمینی گندم در استان افزود: تا ۱۱ شهریور ماه بالغ بر ۲۳۰ هزارتن گندم به ارزش ۲۶هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال از کشاورزان استان خریداری شده که ازاین مقدار ۱۷هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران تا چهارم مرداد ماه پرداخت شده است.

نوبخت از افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بهای گندم خریداری شده کشاورزان از سه محل هدفمندی یارانه، بودجه و شرکت خدمات بازرگانی قابل پرداخت است که در استان اردبیل از این سه محل در مجموع۷۵۰۰ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/ج