20:49 - 1401/06/20
کد خبر: 96587

استاندار اردبیل:

سرمایه‌گذاری در حوزه هنر می تواند جامعه را از مهلکه سقوط نجات می دهد

استاندار اردبیل با بیان اینکه ما امروز در تلاطم زندگی مادی به وجود حرکت‌های هنری اخلاق‌مدار و ادب‌محور نیاز داریم گفت: قطعاً سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند جامعه را از مهلکه سقوط اخلاقی و انسانی نجات دهد.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل عصر امروز در مراسم  افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع «نهضت سوادآموزی از دریچه هنر» که در حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد گفت: هنرمندان با برخورداری از روح لطیف و سرشار از عاطفه همواره سعی می‌کنند تا در جامعه مروج اخلاق، ادب و معرفت شایسته‌ای باشند که قطعاً سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند جامعه را از مهلکه سقوط اخلاقی و انسانی نجات دهد.

وی افزود: امروز جامعه ما تشنه چنین معارف ارزشمندی است و برای دور شدن از ناهنجاری‌ها ضروری است تا هنر در ابعاد مختلف در جامعه گسترش پیدا کند.

استاندار اردبیل گفت: هنرمندان استان اردبیل نیز همواره سعی کردند تا با موضوع و محوریت مسائل اجتماعی، ارزشی و دینی اخلاقی نیکو و شایسته را در جامعه ترویج داده و به نوعی مروج این اصالت ارزشی باشند.

وی یاد و خاطره حجت‌الاسلام پناهی مدیر توانمند و با سابقه نهضت سوادآموزی و از روحانیون اخلاق‌مدار اردبیل را گرامی داشت و گفت: وجود چنین شخصیت‌هایی زمینه اعتلای ارزش‌ها و مبانی دینی و اخلاقی را در جامعه فراهم می‌آورد.

 

 انتهای پیام/ج