18:04 - 1401/06/26
کد خبر: 96644

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر جعفرآباد :

حرکت اربعین، استغاثه جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت است

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر جعفرآباد مغان در مراسم جامانگان اربعین حسینی گفت: دشمنان تلاش می کنند حضور میلیونی مردم را در پیاده روی اربعین نادیده بگیرند اما این حماسه عظیم، همدلی مسلمانان را ثابت کرد.

به گزارش سبلان ما ، حجت‌الاسلام محمدجواد قربانی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر جعفرآباد  ظهر امروز در مراسم جامانگان اربعین حسینی گفت:دشمنان تلاش می کنند حضور میلیونی مردم را در پیاده روی اربعین نادیده بگیرند اما این حماسه عظیم، همدلی مسلمانان را ثابت کرد.

وی اربعین حسینی را ظرفیت بی نظیری در دنیا و متعلق به اسلام و انقلاب دانست و افزود: نخستین ویژگی اربعین حرکتی عمیق و مردمی است که جوشیده از عشق به حسین (ع) است.

قربانی گفت: این مراسم در اصل بزرگترین راهپیمایی جهانی علیه دشمنان اسلام با شعار لبیک یا حسین (ع) است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر جعفرآباد گفت:حرکت اربعین همچنین استغاثه جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت با شعار لبیک یا مهدی( عج) است.

قربانی با بیان این که این مراسم مانور عشق، صفا، ارادت، ایثار و عظمت اهل بیت (ع) است افزود: همچنین اربعین نمایشی از شکست پذیری دشمن و پیروزی حق در اوج سختی هاست که باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد:  ارزش راهپیمایی برای زیارت امام حسین(ع) در روایات زیارت امام حسین (ع) با پای پیاده توصیه شده و دارای ثواب فراوانی است و زیارت نامه اربعین نیز نکات دقیقی در دل دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سواربا بیان اینکه تاریخ بشریت تا کنون چنین اجتماع عظیمی را سراغ ندارد، اضافه کرد: عاشقان و دلدادگان به امام حسین (ع) بدون وحشت از خطردشمنان، عاشقانه در این اجتماع انبوه شرکت میکنند و هیچ ترسی از تهدید دشمنان به دل راه ندادند.

وی با اشاره به اینکه واقعه بزرگ کربلا و قیام خونین امام حسین (ع) نه تنها مسلمین بلکه پیروان سایر ادیان را نیز بهت زده کرده است، گفت: بیش از ۶۰ کشور متشکل از مسلمان و غیر مسلمان در این همایش معنوی حضور دارند و از همه مذاهب در این مراسم معنوی شرکت کرده اند.

 

انتهای پیام/ج