09:19 - 1401/06/28
کد خبر: 96657

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل:

نمایشگاه نقاشی «جلوه های ایثار» در اردبیل برگزار می شود

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه نقاشی جلوه های ایثار در اردبیل خبرداد و گفت: این نمایشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا خواهد شد.

حسینآزاد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیلدر گفتگو باسبلان ما ،  مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه نقاشی جلوه های ایثار در اردبیل خبرداد و گفت: این نمایشگاه که همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا خواهد شد مجموعه آثار عسگر حقی از هنرمند جوان و مطرح اردبیلی به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی پرتره جانبازان و ایثارگران بیمارستان ایثار، یکی از شاخص‌ترین اتفاقات در عرصه هنرهای تجسمی استان در چند سال اخیراست و طی چندین سال تلاش هنرمندانه از چهره جانبازان و ایثارگران کل کشور که در بیمارستان ایثار اردبیل بستری هستند، نقاشی شده است.  

ازاد گفت: نمایشگاه نقاشی «جلوه های ایثار» به همت حوزه هنری استان اردبیل و با مشارکت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بیمارستان ایثار شهید پاریاب اردبیل و کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل روز سه‌شنبه 29 شهریورماه 1401 ساعت 10  افتتاح و تا 31 شهریورماه در نگارخانه زنده‌یاد شهرام رضایی به نشانی اردبیل، بالاتر از میدان علی‌آباد، روبروی نیروگاه برق، حوزه هنری استان، همه روزه به جزء روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 14 میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

عسگر حقی متولد 1353 در اردبیل و دانش‌آموخته رشته گرافیک در مقطع کاردانی می‌باشد. وی نقاشی را از سال 1382 به‌صورت حرفه‌ای دنبال کرده و کسب چندین عنوان ملی و حضور در بیش از 10 نمایشگاه گروهی از جمله فعالیت‌های ایشان است.

 

انتهای پیام/ج