08:48 - 1401/06/30
کد خبر: 96687

کشف کامیون قاچاق ۴۰ میلیاردی در بیله‌سوار

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف یک کامیون خارجی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بیله‌سوار خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، جواد تقوی فرمانده انتظامی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران  از کشف کامیون قاچاق ۴۰ میلیاردی در بیله‌سوار  خبرداد و گفت: مامورانپلیس امنیت اقتصادیشهرستان بیله‌سوار با انجام بررسی‌های لازم و اشرافیت اطلاعاتی از وجود یک دستگاه کامیون خارجی قاچاق در گمرک این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی بلافاصله به محل اعزام و خودرو مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به ارزش ۴۰ میلیارد ریالی کامیون کشف شده، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

تقوی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید داخل وارد می کند؛ از مردم خواست چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان و کسانی که امنیت اقتصادی را به خطر می‌اندازد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ج