14:30 - 1401/07/01
کد خبر: 96702

امام جمعه شهرستان نیر:

نشان دادن تصویر حاج قاسم در سازمان ملل، الگوسازی نماد ایثار و خدمت به جهانیان بود

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس تضمین کننده اقتدار سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور است، گفت: نشان دادن تصویر حاج قاسم توسط رئیس جمهور در سازمان ملل، الگوسازی نماد ایثار و خدمت به جهانیان بود.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه به مصادیق تقوای الهی اشاره کرد و گفت: نمایش اقتدار ایران اسلامی توسط  رئیس جمهور کشور در مقر سازمان ملل بر گرفته از تقوالی الهی است.

وی به سخنان رئیس جمهور در سلازمان ملل اشاره کرد و گفت: نشان دادن عکس حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد جبهه بین المللی مقاومت در واقع بیانگر نماد ایثار و خدمت به جهانیان بود.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به شرکت رئیس جمعهور در اجلاسیه سران کشورهای عضو شانگهای اشاره کرد و گفت: پیمان شانگهای و گروه بریکس باینگر ظهور قدرت های شرق اسیا، روسیه، چین و هند است در حوزه های متنوع بانک، انرژی، مخابرات و سیاست تضعیف کننده آمریکا در جهان است.

وی به هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: تمام تلاش های دشمنان ایران اسلامی این است که پیام انقلاب ایران اسلامی به جهان صادر نشود.

حجت الاسلام نعمتی ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا را یادآور شد و گفت: اقتدار ایران اسلامی در حوزه های امنیتی و سیاسی نشات گرفته از ایثار شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و برهه های حساس است.

وی به سفر وزیر ورزش به همراه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های بالای شهرستان نیر  و تبدیل نقاط بالقوه به بالفعل  کمترین انتظار مردم شهرستان نیر از دولت و مجلس است.

امام جمعه شهرستان نیر از نمایندگان استان  و شهرستان نیر در مناصب دولتی خواست  با خدمت به شهرستان نیر و مردم این منطقه خدمتگذاری خود به مردم را اثبات کنند.

وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس تضمین کننده اقتدار سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور است.

 

انتهای پیام/ج