07:21 - 1401/07/02
کد خبر: 96711

استاندار اردبیل:

کشاورزان و تولیدکنندگان، جهادگران عرصه جنگ اقتصادی هستند

استاندار اردبیل با بیان این‌که کشاورزان و تولیدکنندگان جهادگران عرصه جنگ اقتصادی با دشمن هستند، گفت: عملیاتی‌سازی برنامه‌ریزی‌ها در زمان جنگ اقتصادی، باید به تولید ثروت منجر شود که در غیر این صورت، نشانگر نقص در برنامه‌ریزی است.

به گزارشسبلان ما ، سیدحامد عاملی در آیین آغاز سال زراعی جدید و رونمایی از سند تحول کشاورزی استان بیان کرد: تهاجم استکبار جهانی به کشور ما دارای جنبه‌های مختلف از جمله نظامی، فرهنگی و اقتصادی بوده و در این میان کشاورزان و تولیدکنندگان، جهادگران عرصه جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

وی افزود: تدبیر و مدیریت برای بهره‌برداری از ظرفیت‌ها به‌نفع مردم و استان اردبیل مهم بوده و لازم است با اقدامات هوشمندانه و دغدغه‌مندانه، از روزمرگی‌ها در انجام وظایف پرهیز شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به وجود برخی مشکلات و کمبودها از جمله کمبود آب و بهره‌وری پایین کشاورزی در استان اردبیل، باید با احصای به‌موقع مشکلات و تدبیر و برنامه‌ریزی عملیاتی، از بیش‌تر شدن مشکلات جلوگیری کرده و بتوانیم ظرفیت کشاورزی استان را به نحو شایسته‌ای ثروت‌آفرین کنیم.

عاملی تصریح کرد: عملیاتی‌سازی تدبیر و برنامه‌ریزی در زمان جنگ اقتصادی، باید به تولید ثروت منجر شود که در غیر این صورت، نشانگر نقص در برنامه‌ریزی است.

وی اظهار کرد: با توجه به همراهی همیشگی مردم در مقابله با استکبار جهانی حین تهاجم نظامی، فرهنگی و اقتصادی، تکیه بر مردم در موفقیت برنامه‌ها حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل گفت: رزمندگان و خانواده شهدا از عزیزترین دارایی‌های خود یعنی جان و فرزند به‌خاطر حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور گذشتند و هم‌اکنون وظیفه ما قدرشناسی از آنان است.

 

انتهای پیام/ج