06:11 - 1401/07/04
کد خبر: 96727

مطالبه مردم اردبیل از مسئولان قضایی:

لزوم برخورد قاطع و عبرت آموز با اغتشاشگران و هتاکان به اسلام و قرآن/ زینب گونه از عفاف و حجاب زنان دفاع می کنیم+ فیلم

جمعی از مردم مردم و مسئولان شهرستان اردبیل در حاشیه اجتماع امت رسول الله ضمن اعلام حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آسایش، خواستار برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاش و آشوب و به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان شدند.

به گزارش سبلان ما ، جمعی از مردم مردم و مسئولان شهرستان اردبیل در حاشیه اجتماع امت رسول الله ضمن اعلام حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آسایش، خواستار برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاش و آشوب و به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان شدند.

یکی از شرکت کنندگان در این اجتماع با بیان اینکه تا اخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه هستم ، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت کشور نقش مهمی دارند  و ما قدر دان تلاش های مخلصانه فرزندان این آب و خاک هستیم.

یک دهه نودی هم گفت: من با حجابم چشم دشمنان را کور می کنم

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس نیز گفت: مردم نظام و رهبری را دوست دارند و این مهم را با حضور حماسی خود در میدان و عرصه های انقلاب بارها به اثبات رساندند.

کلام اله صفری مدیرکل موزش و پرورش استان اردبیل نیز در گفتگو با سبلان ما به لزوم بصیرت افزایی در مدارس پرداخت و گفت: بصیرت افزایی و روشنگری جزو برنامه های تعلیم و تربیت است و در این راستا معلمان نقش به سزایی در تنویر افکار دانش اموزان دارند و مار نیز سعی خواهیم کرد در همین روزهای آغازین سالتحصیلی ذهن دانش آموزان را در مورد وقایع اخیر روش کنیم تا معدود نوجوانانی که تحت تحت تاثیر شبکه های اجتماعی و برخی سلبریتی های اجاره ای  قرار داشتند و به انحراف کشیده شدند از خواب غفلت و رویای ترسیم شده غربگرایان  خارج شوند.

 

انتهای پیام/ج