09:33 - 1401/07/05
کد خبر: 96733

رییس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل:

جذب 20 هزار میلیارد ریال اعتبار از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اردبیل/لزوم ارتقای بهره‌وری در استان اردبی با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان

رییس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی استان اردبیل با تخصیص اعتبارات در اولویت قرار گرفته که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم به اهداف خود دست یابیم.

به گزارش سبلان ما ، داود شایقی رییس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل ‌اظهار داشت: جذب کامل اعتبارات به عنوان محرک اقتصادی و اشتغال‌زایی مد نظر است و در حال حاضر 20 هزار میلیارد ریال از منابع محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اردبیل اختصاص یافته است.

وی افزود: در تلاش برای جذب کامل اعتبارات هستیم تا بتوانیم در راستای اجرای طرح‌های مصوب و عملیاتی و اجرایی کردن آن گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی استان اردبیل با تخصیص اعتبارات در اولویت قرار گرفته که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم به اهداف خود دست یابیم.

شایقی تصریح کرد: تکمیل راه‌آهن اردبیل _ میانه و بهره‌برداری تز پایاب سد خداآفرین و گیوی و بفراجرد از جمله این پروژه‌هاست و امید می‌رود با تمهیدات به عمل آمده شاهد حل مشکلات استان باشیم.

وی اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های استان و حمایت از بخش خصوصی و توسعه شهرک‌های صنعتی از اهم برنامه‌های توسعه استان محسوب می‌شود و تمام جدیت بر این است تا کارآفرینی و اشتغال‌آفرینی در کنار اجرای پروژه‌های مهم استان در اولویت باشد.

شایقی ادامه داد: ارتقای بهره‌وری در استان اردبیل با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان امری لازم و ضروری بوده و در این زمینه توجه به موضوعات مهم در کشور به منظور ارتقای بهره‌وری و رعایت اصل بهینه‌سازی مصرف در همه بخش‌هاست.

وی اظهار کرد: سال گذشته هشت میلیارد ریال و امسال 11میلیارد ریال اعتبار رای اجرای طرح‌های پژوهشی اختصاص یافته که امید می‌رود با اجرای طرح‌های پژوهشی جدید منابع لازم را تامین کرد.

 

انتهای پیام/ج