14:01 - 1401/07/17
کد خبر: 96818

در راستای رشد و مهارت افزایی دانشجویان انجام شد؛

انعقاد تفاهم نامه همگاری بسیج دانشجویی اردبیل با مرکز مشاره و کارآفرینی بسیج اساتید

معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری بسیج دانشجویی استان اردبیل با مرکز مشاوره و خدمات کارافرینی بسیج اساتید خبرداد و گفت: این تفاهم نامه در راستای رشد و مهارت افزایی دانشجویان انجام گرفت.

حافظعلی دلجو معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، از انعقاد انعقاد تفاهم نامه همکاری بسیج دانشجویی استان اردبیل با مرکز مشاوره و خدمات کارافرینی بسیج اساتید خبرداد و گفت: این تفاهم نامه در راستای رشد و مهارت افزایی دانشجویان انجام گرفت.

وی به لزوم مهارت افزایی دانشجویان در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: دانشجویان صرف اموزش های اکادمیک نمی توانند وارد بازار کار شوند بنابراین لازم است با انجام مشاوره های خاص و ویژه علایق و توانمندی های آنها سنجیده شده و با مهارت افزایی درست و هدفمند فارغ التحصیلان دانشگاهی ضمن آمادگی برای جذب در بازار کار خود اقدام به کارآفرینی و اشتغالزایی کنند.

دلجو در ادمه سخنان خود به مفاد تفاهم نامه منعقد شده اشاره کرد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در استان، استفاده از ظرفیت اساتید و کارآفرینان برتر استانی، آشنایی با ایده های کارآفرینی، کیفیت بخشی به طرح ها و ایده های دانشجویی، برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی از جمله برنامه های مد نظر این تفاهم نامه است.

 

انتهای پیام/ج