09:37 - 1401/07/30
کد خبر: 96916

نماینده مردم خلخال در مجلس:

صندوق بیمه تامین اجتماعی برای ورزشکاران تشکیل می شود/ اختصاص بخشی از اعتبار 200میلیاردی به ورزش خلخال

نماینده مردم خلخال در مجلس با بیان اینکه بخشی از اعتبارات ۲۰۰ میلیارد ریالی در اختیار خود را برای کمک به تکمیل پروژه‌های ورزشی اختصاص می‌دهد، گفت: انتظار از مسئولان ورزشی خلخال تامین امکانات ورزشی موردنیاز روستاهای محروم برای بهره‌مندی جوانان روستایی از امکانات ورزشی است.

به گزارش سبلان ما ، سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال در مجلس پیش از ظهر امروز در نشست هفته تربیت بدنی شهرستان خلخال با بیان اینکه بخشی از اعتبارات ۲۰۰ میلیارد ریالی در اختیار خود را برای کمک به تکمیل پروژه‌های ورزشی اختصاص می‌دهد، گفت: انتظار از مسئولان ورزشی خلخال تامین امکانات ورزشی موردنیاز روستاهای محروم برای بهره‌مندی جوانان روستایی از امکانات ورزشی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نوع و نحوه برخورد با جوانان امروزی بسیار متفاوت از جوانان نسل گذشته بوده و طرح برخی سخنان مربوط به برخورد دهه شصتی با نسل جوانان امروزی جامعه جای تاسف دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر وجود وحدت و انسجام در جامعه را یکی از مولفه‌های پیشرفت جوامع اعلام کرد و افزود: تجربه نشان می‌دهد حاشیه‌سازی و وجود تفرقه در بین مسئولان جامعه همواره آن جامعه را از رسیدن به اهداف عالی باز می دارد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه اساسی ما جوانان هستند و حوزه ورزش یکی از مهمترین دغدغه های ما است افزود: باید به دنبال برطرف کردن شکاف بین نسلها باشیم و توجه به حوزه جوانان مهم و اساسی است و این جوانان سرمایه های ما هستند و باید با جوانان ارتباط سیاسی داشته باشیم.

 نظری در خصوص حمایت از قهرمانان و ورزشکاران نیز گفت: تشکیل صندوق بیمه تامین اجتماعی برای ورزشکاران باید در اولویت باشد تا ورزشکاران هم بتوانند بعد از ورزش قهرمانی از مزایایی بیمه بازنشستگی بهرمند شوند.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش باید به دنبال جذب خیرین ورزش یار باشیم تابتوانیم بسترهای و زمینه های خوبی را برای ورزش فراهم سازیم تا بتوانیم جوانان را به سمت و سوی ورزش سوق دهیم و به معنای واقعی شعار جامعه ای عاری از اعتیاد را معنا ببخشیم.

 

انتهای پیام/ج