09:11 - 1401/08/03
کد خبر: 96934

فرماندار اردبیل:

سرانه فضای ورزشی اردبیل مطلوب نیست

فرماندار اردبیل گفت: سرانه فضای ورزشی در شهرستان اردبیل مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی درشهرستان اردبیل توسعه یابد.

به گزارش سبلان ما ، سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل در آیین تجلیل از رؤسای هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی توسعه و بهره‌برداری مطلوب از فضاهای ورزشی در شهرستان اردبیل در دستور کار است.

وی تصریح کرد: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان اردبیل مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان اردبیل توسعه یابد.

فرماندار اردبیل ایجاد فضاهای ورزشی در محلات کم برخوردار اردبیل را یادآور شد و گفت: در محلاتی که حدود ۱۲۵ هزار نفر جمعیت دارد، ایجاد فضاهای ورزشی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

اعتماد اعجازی افزود: توسعه فضاهای ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای نشاط اجتماعی مهم بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم در دست اقدام است.

وی بر جذب اسپانسر و بنگاه‌های اقتصادی توانمند برای حمایت از ورزش و تیم‌های ورزشی تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه باید ورزش شهرستان و هیئت ورزشی اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد درخشش تیم‌ها و ورزشکاران اردبیلی در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

فرماندار اردبیل پیشکسوتان ورزش را سرمایه‌های فاخر فرهنگی و هویتی منطقه عنوان کرد و گفت: از تجربیات پیشکسوتان برای توسعه ورزش شهرستان اردبیل استقبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ج