13:01 - 1401/08/15
کد خبر: 97033

گزارش؛

روایت درگذشت «نسیم صدقی» در ارومیه/ادامه پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب در ارومیه

یکی از شگردهای ضدانقلاب و دشمنان در اغتشاشات اخیر توسل به "پروژه‌ کشته‌سازی دروغین" است. این شگرد با کمک رسانه های ایرانی خارج نشین بزرگنمایی می‌شود و آنقدر تکرار می‌شود که اجازه تفکر و قدرت تصمیم‌گیری را از مخاطب می گیرد

به گزارش سبلان ما ، به نقل ازاروم‌نیوز،یکی از شگردهای ضدانقلاب و دشمنان در اغتشاشات اخیر توسل به “پروژه‌ کشته‌سازی دروغین” است. این شگرد با کمک رسانه های ایرانی خارج نشین بزرگنمایی می‌شود و آنقدر تکرار می‌شود که اجازه تفکر و قدرت تصمیم‌گیری را از مخاطب می گیرد.

رسانه‌های ضدانقلابی امروز و در جدیدترین اقدامشان دروغی درباره نحوه فوت فردی به نام “نسیم صدقی” منتشر کردند و مدعی شدند او با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی ایران کشته شده و این دروغ را با آب و تاب زیادی در رسانه‌هایشان بازتاب دادند. به همین بهانه خبرنگار اروم نیوز برای یافتن حقیقت به کنکاش این حادثه پرداخته است.

“نسیم صدقی” اصالتا اهل سایین قالا(شاهین دژ) آذربایجان‌غربی بود که بر اساس اظهارات رسانه‌های معاند، این دختر ۲۳ ساله ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی ایران در ارومیه جان خود را از دست داده است و بنابر گفته آنها، این موضوع را خانواده نسیم نیز تایید کرده و گفته‌اند که این دختر برای یادگیری آرایشگری به ارومیه می‌رود در تظاهرات‌های این شهر شرکت کرده است.

برخلاف ادعاهای رسانه‌های ضدانقلاب، گزارش‌های رسمی پلیس و دستگاه قضایی حکایت از آن دارد که این دختر جوان در یکی از روستاهای ارومیه به قتل رسیده است.

سرهنگ شکری رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌غربی در تشریح جزئیات این خبر گفته: در پی گزارش مردمی مبنی بر کشف جسد یک زن در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول به دلیل مشاجره لفظی با قاتل و به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

شکری در ادامه با بیان اینکه قاتل متواری تحت تعقیب بوده و ۲ نفر که شریک در متواری ساختن قاتل دستگیر شدند، تصریح کرد: پلیس تمامی تلاش خویش را برای دستگیری قاتل متواری بکار گرفته و نتیجه اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

در پروژه کشته‌سازی، طراحان سعی می‌کنند شخصی را که در هر حادثه‌ای جانش از دست داده است را به حساب نیروهای امنیتی و پلیس بگذارند تا به این ترتیب با بمباران خبری افکار عمومی جامعه هدف نسبت به تأمین کنندگان امنیت آن جامعه بدبین و متنفر کنند.

 

انتهای پیام/ج