19:25 - 1401/08/20
کد خبر: 97060

لزوم حمایت بنیاد علوی از مشاغل خرد و خانگی/شهرستان های اصلاندوز و نمین به مناطق مورد حمایت بنیاد علوی افزوده می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت:بنیاد علوی در برنامه های خود ایجاد اشتغال خرد و خانگی را لحاظ کند و با اهتمام ویژه این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل عصر امروز در دیدار با راهبر پهنه شمالغرب بنیاد علوی با قدردانی از خدمات و اقدامات شایسته بنیاد علوی در خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان اردبیل،اظهار کرد: خدمات و اقدامات  بنیاد علوی در مناطق محروم استان به صورت ویژه رسانه ای و تبیین شود.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور،‌بیان کرد:به برکت انقلاب اسلامی اقدامات اساسی در بخش های مختلف محرومیت زدایی،تولید ثروت و علم و حوزه عمران و زیرساخت انجام شده است که باید این اقدامات بزرگ به مردم روایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد:بنیاد علوی در برنامه های خود توجه ویژه به ایجاد اشتغال خرد با ارائه راهکارهای علمی و تعریف پروژه های خرد اشتغال زایی در مناطق محروم استان داشته باشد.  

عاملی با تاکید بر لزوم توجه ویژه بنیاد علوی برای تامین درآمد پایدار برای محرومین،افزود:ایجاد درآمد پایدار برای محرومین از طریق آموزش و ارائه تسهیلات اشتغالزایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اينکه بسیاری از مسائل و مشکلات کشور ریشه ای فرهنگی دارد،گفت: توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی هم در برنامه های اولویت دار بنیاد علوی در مناطق محروم قرار گیرد.

شهرستان های اصلاندوز و نمین به مناطق مورد حمایت بنیاد علوی افزوده می شود

سجاد مردانه راهبر پهنه شمالغرب بنیاد علوی نیز در این دیدار با اشاره به مناطق هدف و ویژه بنیاد علوی در استان اردبیل،بیان کرد:بنیاد علوی در مناطق محروم شهرستان های گرمی،انگوت،خلخال،کوثر،مشگین شهر در خدمت ولی نعمتان انقلاب اسلامی است‌ و خدمات مختلفی ارائه می کند.

وی بیان کرد:شهرستان های اصلاندوز و نمین نیز در دستور کار بنیاد علوی برای اضافه شدن به مناطق مورد حمایت بنیاد می باشد.

مدیر پهنه شمالغرب بنیاد علوی افزود:در حوزه ساخت مسکن محرومین ۸۰۰ واحد برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۷۶۲ واحد برای خانواده غیر تحت پوشش در مناطق هدف بنیاد علوی در دست اقدام است.

وی گفت: امسال برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از مشاغل خرد و خانگی نیز ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای متقاضیان در مناطق هدف استان پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/ج