21:11 - 1401/08/26
کد خبر: 97091

فرماندار شهرستان نیر:

لزوم راه اندازی بازار مصرف برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتال بومی/ تجاری سازی، شرط موفقیت تولید محتوای بومی در کشور است

فرماندار شهرستان نیر به لزوم توانمندسازی تولیدکنندگان محتوای دیجیتال بومی در کشور پرداخت و گفت: برای ایجاد زنجیره تولید محتوا تا مصرف، باید زمینه های تجاری سازی آن در کشور فراهم شود.

به گزارش سبلان ما ،شهرام محمدی فرماندار شهرستان نیر در جریان بازدید از چهارمین دوره رویداد بزرگ تخصصی تولید محتوای بسیج استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی و قطب شرق دنیا اشاره کرد و گفت: آمریکا با سناریوهای مختلف برای به دست گرفتن آینده جهان از طریق اینترنت برنامه ریزی کرد.

وی افزود: علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به اینترنت ملی و شبکه ملی اطلاعات در حوزه وب در کشور ما اتفاق خاصی نیفتاده است و اخیرا هم شبکه ملی اطلاعات بین ۳۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت داشته است بنابراین امروز باید در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری تلاش جدی انجام دهیم.

محمدی با بیان اینکه باید روی تولیدات فاخر رسانه ای و دیجیتال متمرکز شویم افزود: اگر ما امروز بهترین سخت افزارها و زیرساخت‌ها را هم داشته باشیم تا زمانی که براساس غایت، هدف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در حوزه نرم افزار تولیدات محتوایی دیجیتال فاخر نداشته باشیم بازی را باخته ایم و میدان را واگذار کرده‌ایم لذا باید امروزه روی تولیدات فاخر رسانه ای و دیجیتال متمرکز شویم.

وی توجه به ذائقه مخاطبان را در تولیدات دیجیتال ضروری دانست و بیان کرد: کار تولید محتوای رسانه ای بسیار گسترده است و باید در این تولیدات به مسائل کارشناسی مختلف توجه کرد یعنی در کنار تیم‌های فنی باید اساتید و کارشناسان عرصه‌های مختلف نیز بر شناخت مخاطب و ذائقه‌ها و سلایق مصرف کننده توجه کنند چراکه در دنیای امروزی در هر عرصه تولیدی باید قبل از تولید بازار مصرف و مخاطب آن شناسایی شود.

فرماندار نیر با تاکید بر اینکه تولید محتوای موفق قطعا نتیجه بخش خواهد بود ادامه داد: با ورود تخصصی به عرصه تولید محتوا قطعا می‌توانیم محتواهای تخصصی دیجیتال و رسانه ای تولید کنیم که در نتیجه رفتار مخاطبان نیز براساس آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود و همچنین باید چنین رویدادهایی به صورت مستمر و ادامه دار باشند.

 

انتهای پیام/ج