07:42 - 1401/08/27
کد خبر: 97094

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

عرصه فضای مجازی، اصلی ترین میدان نبرد دشمنان علیه ملت ایران است/لزوم تامین بسترهای لازم برای تولید محتوای دیجیتال در شهرستان ها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از عرصه فضای مجازی بعنوان اصلی ترین میدان نبرد دشمنان علیه ملت ایران نام برد و گفت: شهرستان های استان اردبیل از ظرفیت بالایی برای تولید محتوای دیجیتال برخوردار هستند.

به گزارش سبلان ما ، رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل شب گذشته با حضور در محل برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل از نزدیک در جریان توانمندی های فعالان فضای مجازی و تولید محتوای بسیج قرار گرفت.

وی در این دیدار از عرصه فضای مجازی به عنوان اصلی ترین میدان نبرد علیه ملت ایران نام برد و گفت: استکبار به سرکردی آمریکا بعد ار عدم توفیق در جنگ نیابتی یخت و تهاجم فرهنگی با سرمایه گذاری در فضای مجازی به دنبال تغییر ذائقه و سلایق نسل جوان و نسل های پاتی است تا با تغییر دیدگاها و باورهای فرزندان این ملت در بلند مدت بتواند به اهداف خود یعنی توقف مسیر حرکت قطار انقلاب اسلامی در جهان دست پیدا کند.

قاسمیان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه به جوانان در عرصه فضای مجازی پرداخت و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت سواد رسانه ای در خانواده ها هستیم.

وی از جهاد تبیین و روشنگری بین اقشار مختلفجامعه به عنوان مهمترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان شد و گفت: در این میان تولید محتوای فاخر و جذاب مهمترین ابزار در راستای مقابله با تهاجمات بی امان دشمنان است.

معاون سیاسی و امنیتی استان اردبیل در ادامه بازدید خود با حضور در غرفه های تولید محتوا در زمینه های پویانمایی،  تولید برنامه های کاربردی تلفن همراه و بازی اندروید در جریان مشکلات جوانان در شهرستان های استان در زمینه آموزش های اصولی و پیشرفته و تجهیزات لازم برای تولید محتوا قرار گرفت.

وی تصریح همه باید تلاش کنند تا با توانمند سازی جوانانمان ،ایران قوی را برای تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان  قوی تر کنیم.

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل با حضور 22 تیم از سراسر استان اردبیل روز چهارشنبه  25 آبان آغاز و روز جمعه 27 آبان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ج