14:06 - 1401/08/28
کد خبر: 97096

یک کارشناس سیاسی:

غفلت از تولید محتوا ، واگذاری فضا به دشمنان است/ لزوم توانمندسازی جوانان خلاق در حوزه تولید محتوای دیجیتال

یک کارشناس سیاسی به تشریح ضرورت تولید محتواهای فاخر انقلابی پرداخت و گفت: ما نباید نسبت به تولید محتوای فرهنگی و انقلابی در عرصه رسانه بی تفاوت باشیم،چراکه غفلت از تولید محتوا، سپردن فضا به دشمنان است.

فرشاد فردی کارشناس سیاسی و مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیلسبلان ما ، در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان اردبیل ضمن قدردانی از متولیان راه اندازی این رویداد گفت: چنین رویدادهایی نشانگر آن است که جوانان ما چقدر صاحب ذوق، اندیشه ،توانمندی ، خلاقیت و ابتکار هستند .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت فضای مجازی، به تشریح ضرورت تولید محتواهای فاخر انقلابی پرداخت و خاطر نشان کرد: ما نباید نسبت به تولید محتوای فرهنگی و انقلابی در عرصه رسانه خصوصاً در فضای مجازی بی تفاوت باشیم، این فضا را در اختیار دشمن قرار دهیم و یا اجازه دهیم دشمنان و بدخواهان انقلاب این فضا را از بیرون مدیریت کنند.

فردی گفت: هیچ کشوری را پیدا نمی کنید که به میزان کشور ما تحت آماج حملات رسانه ای با انواع مختلف شبکه های تلویزیونی ، سایت ها، پیج های گوناگون ، خبرگزاری ها و... باشد که همگی به صورت شبانه روزی در حال ایجاد یاس برای جوانان جامعه اسلامی هستند.  

وی افزود: تولید محتوای انقلابی در فضای مجازی یک فرصت برای افزایش بصیرت است؛ محتواهایی که دستاوردها و آورده های انقلاب را متناسب با شان انقلاب اسلامی نشان دهد. کارکرد و اهمیت هنر تولید محتوا در مواجهه با خدعه های دشمنان مکار که برای ضربه به انقلاب دندان تیز کرده اند به وضوح آشکار است و این هنر می تواند در زمینه روشنگری نقش موثری را ایفا کند.

این کارشناس سیاسی و فعال رسانه ای در پایان سخنان خود با تاکید بر آثار بهبود تولیدات تخصصی محتوایی گفت: هر چقدر به سمت کیفی سازی، تخصص محوری و بهبود تولیدات محتوایی حرکت کنیم آثار این تولیدات خواهد توانست به ایجاد یک پویش همگانی فکری که ریشه آن نهاد مقدس و مبارک بسیج است منجر شود. متولیان امر نیز می توانند با تقویت پلتفرم های داخلی و ایجاد رغبت و انگیزه در مخاطبان برای بازگشت مخاطبان به این پلتفرم ها در جهت نهادینه سازی این تولیدات یاری به سزایی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ج