14:43 - 1401/08/28
کد خبر: 97100

فرمانده سپاه ناحیه خلخال:

رسانه،خط مقدم جنگ نرم است/ برگزاری ۱۸۶ برنامه به مناسبت هفته بسیج در خلخال

فرمانده سپاه ناحیه خلخال به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: ۱۸۶ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش سبلان ما ، سرهنگ جواد نوروزی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان خلخال پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز رسانه به عنوان خط مقدم جنگ نرم اهمیت زیادی دارد و می توان در این میدان با آفند درست جلوی خیلی از مشکلاتی که باعث آن رسانه های مختلف هستند،گرفت.

وی با بیان اینکه جبهه جنگ نرم مختص قشر خاصی نیست،گفت: هر کسی که در این نظام مقدس کار می کند باید به عنوان افسر جنگ نرم عمل کند و به عنوان سرباز ولایت باید در عرصه جنگ نرم ایفای نقش کند .

نوروزی گفت: بسیج در تمام سنگرها جزو افرادی است که همیشه در خط مقدم بوده و است، نامگذاری هفته بسیج در سال جاری با شعار بسیج، خدمتگزار ملت ایران بیانگر این نکته مهم است که بسیج در تمامی عرصه ها حضور فعال و سرنوشت ساز دارد.

وی به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: بسیج در بحث خدمت رسانی به مردم اقدام به آغاز پروژه در ۳۰ روستا کرده است که تعدادی از آنها در هفته مبارک بسیج افتتاح خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: آبرسانی و ساخت منبع آب برای روستاها ، ساخت خانه محروم، کانال کشی برای آب کشاورزی به مناسبت هفته بسیج در خلخال است.

وی از برگزاری ۱۸۶ برنامه در ۲۶ محور در هفته گرامیداشت بسیج خبرداد و گفت: یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و فرماندهان پایگاه های بسیج، دیدار از بسیجیان ایثارگر، نشست های بصیرتی در قالب جهاد تبیین، نشست های سوا رسانه ای، مسابقات ورزشی مختلف، افتتاح پروژه های مختلف از جمله پل بین مزارع- منابع آب روستاها - کانال کشی آب کشاورزی، برگزاری میز خدمت در روستاها، توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه،حضور اکیپ های جهادی پزشکی در مناطق محروم،توزیع تبلت به دانش آموزان محروم،توزیع کیف و کفش و لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم، اهدای جهیزیه به نو عروسان محروم، توزیع غذای گرم به محرومین، توزیع گوشت قربانی به محرومین و نصب پنل های خورشیدی از دیگر برنامه های هفته بسیج در خلخال است.

 

انتهای پیام/ج