19:05 - 1401/08/29
کد خبر: 97104

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

برخورد قاطع با اغتشاشگران مطالبه مردم از مسئولان کشور/ حماسه مردمی سیزده آبان حجت را بر حاکمیت تمام کرد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به سابقه گروه های جهادی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با رشادت ها و جانفشانی های جوانان توانمند کشور به ایرانی مقتدر و توانمند مثال زدنی در ابعاد و عرصه های متنوع علمی و نظامی تبدیل شده است.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از ظهر امروز در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که با حضور جمعی از فعالین و جهادگران اقتصاد مقاومتی استان اردبیل در سالن ولایت برگزار به روحیه استکبارستیزی مردم کشور اشاره کرد و گفت: بسیجیان از روی باورهای دینی و اعتقادی  خود پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده  و با خدمت به اقشار مختلف مردم به ویژه محرومین به مقابله با استکبار می پردازند.

وی به سابقه گروه های جهادی در کشور اشاره کرد و گفت: از همان آغاز دوران دفاع مقدس، گروه های جهادی نیز پا به میدان گذاشتند و در کنار دفاع از مرزهای کشور، به عمران و آبادانی مناطق مختلف و محروم کشور پرداختند.

سردار محمدی اصل به حضور رزمندگان اردبیلی در دوران دفاع مقدس و دفاع از مرزهای میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان اردبیلی با شجاعت و شهامت عاشورایی به مقابله با دشمنان اسلام پرداختند و ضمن حماسه آفرینی در آن دوران مایه افتخار و آبروی اردبیلی ها شدند.

وی با بیان اینکه امروز تاکتیک های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی عوض شده و آنها از میدان نبرد سخت به سمت نبرد نرم و تهاجم فرهنگی تا جنگ ترکیبی روی آورده اند، گفت: باید با بهرمندی از تجربیات گران سنگ دوران دفاع مقدس در این عرصه و نبرد سرنوشت ساز نیز با تمام وجود در میدان باشیم تا دشمنان بار دیگر طعم شکست را در عرصه نرم بچشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به مقایسه توان علمی و قدرت نظامی ایران اسلامی در پیش از انقلاب، اوایل دفاع مقدس با برهه فعلی پرداخت و گفت: امروز ایران اسلامی با رشادت ها و جانفشانی های جوانان توانمند کشور به ایرانی مقتدر  و توانمند مثال زدنی در ابعاد و عرصه های متنوع علمی و نظامی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز جهان از قدرت ایران اسلامی در حیرت است، گفت: برای حفظ استقلال و عزت ملت ایران در جهان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

سردار محمدی اصل به وقایع اخیر و جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز جنگ، جنگ اعتقادی است و دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته اند تا با تسخیر باورها و اعتقادات جوانانی که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درک نکرده اند به اهداف خود برسند.

وی از جهاد تبیین به عنوان مهترین و اصلی ترین راهکار برای مقابله با توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی نام برد و گفت: اگر بصیرت و روشنگری نباشد مردم قدرت تشخیص حق از باطل را از دست خواهند داد و وقایع تلخ دوران صدر اسلام تکرار خواهد شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس به فتنه های دشمنان در 43 سال گذشته اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین مهمترین عملیاتی است که چهره واقعی  و حرکت های پلید و شوم منافقین، معاندین و معارضین  را آشکار می کند.

وی به حضور مردم سراسر کشور در راهپیمایی سیزده آبان امسال اشاره کرد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی که مصادف با روز جمعه بود و ادارات و مدارس تعطیل بودند  خود بیانگر بصیرت انقلابی مردم است و این حضور  شکوهمند و پرصلابت حجت را بر مسئولین کشور برای برخورد قاطع با اغتشاش گران را تمام کرد.

سردار محمدی اصل حضور مردم در یوم الله سیزده آبان را میثاق امت با ولایت عنوان کرد و گفت: مردم با حضور خود از اغتشاشگران و حامیان اشوبگران در کشور اعلام انزجار و خواستار برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت و ارامش کشور شدند.

وی از بصیرت و روشنگری به عنوان ضروریات جامعه امروز نام برد و گفت: همه باید با تمام توان خود در این عرصه مهم و سرنوشت ساز حضور یافته ایفای نقش کنند.

 

انتهای پیام/ج